reklama

Násobilka dvoma, hotová pohroma (bejvávalo :o)

Druháci druhákom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
Inak, pokojne môžete túto pieseo bra? ako oneskorený dareek k Vianociam, milí druháci :o)
Inak, pokojne môžete túto pieseo bra? ako oneskorený dareek k Vianociam, milí druháci :o) (zdroj: Veri Králiková)

Také suplovanie, to vám nie je žiadne veľké terno, lebo namiesto opravovania písomky, ktorá vám straší v zásuvke už dobré dva týždne, idete počas voľnej hodiny suplovať do nejakej triedy, kde vlastne ani nikoho nepoznáte. Ale, na druhej strane, nemusí to byť vždy len na škodu veci. Chcem povedať, že ak sú deti tvorivé a rady sa bavia (a také predsa deti sú, tak je to vporiadku :o), tak to môže byť aj celkom sranda :o) Ja som napríklad včera suploval matematiku u druhákov a keďže sa u nich pomaly schyľuje k násobeniu, spolu sme si vytvorili takú malú pomôcku k násobeniu dvoma, samozrejme, že som musel sľúbiť, že bude aj pokračovanie ďalšími číslami-takže až bude, nájdete ho zase tu. Ale vráťme sa späť k dvojke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

----------------------------------------

Všetkým, ktorí sa chystajú na nerovný boj s násobilkou ponúkam spolu s druhou bééééééééééé túto minipieseň :o)

Násobilka dvoma, hotová pohroma :o) 

(Text: žiaci 2.bééééééééééééééééé, Hudba: (m)učiteľ 4.béééééééééééééééé :o)

(Akordy: C-G-G-C--F-C-G-C)

2 . 2 = 4, prach sa dneska víri
2 . 3 = 6, choď si plienky zjesť.
2 . 4 = 8, už sa škriabem v nose.
2 . 5 = 10, choď si plienky vešať.
2 . 6 = 12, choď si ovce napásť.
2 . 7 = 14, tyrek stojí pri nás.
2 . 8 = 16, 10 kilo čokolády pre nás.
2 . 9 = 18, spievame si na, na, na, na, na...
2 . 10 = 20, poďme rýchlo hrať sa :o)))
 

((audio))

(Vysvetlivka kolektívu autorov textu z druhej béééééé : Tyrek - skratka pre tyranosaura rexa :o)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pes: V súvisiacich článkoch nájdete aj ďalšie piesne, ktoré mne a mojim (m)učencom uľahčujú priechody niektorými zradnými úsekmi našich školských povinností :o)

Ppes: Nabudúce trošku angličtiny :o)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu