reklama

Čo je to? Čo je to?

Krátky príbeh o tom, ako som sa dostal v rámci svojej tvorivosti do problémov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
pre tych, ktori si neviete nasu Verusku predstavit, vyzera asi takto :o)
pre tych, ktori si neviete nasu Verusku predstavit, vyzera asi takto :o) (zdroj: Baruška Algayerová)

Pravidelne chodievame s deťmi na šermiarske tréningy (je to taký ten syndróm bývalého športovca, keď už je sám za zenitom, vkladá svoje nádeje do svojich detí :o). Cesta nám trvá tak dvadsať minút, čo je dlhý čas na nečinné sedenie a tak sme si vymysleli, že sa budeme hrať na školu (áno, ja viem, to je zas syndróm bývalého (m)učiteľa :o). Najprv som ich teda vyvolával akože: "K tabuli pôjde Viktória Králiková...a k tabuli pôjde Veronika Králiková..." No nedávno som sa rozhodol, zmeniť trochu taktiku a doterajšie skúšanie obohatiť aj o naučenie sa nových vecí. Napálil som si teda piesne, ktoré používam na detský kurz, ktorý som nedávno rozbehol v Orbise a len tak mimochodom som to začal púšťať (s vierou, že sa na baby nalepí zopár nový slovíčok. A nalepilo sa :o)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Asi týždeň, po začiatku môjho pokusu, práve keď sme počúvali moju novinku,

((audio)) 

sa odrazu zozadu s celkom slušným akcentom ozvala Veri: "Ocko. Čo je to - What is it?" "Čo je to," odpovedal som mechanicky. "Ocko, nerobím si srandu, tak prestaň! Čo je to?" Viki sa chvíľu chichúňala, keďže napriek jej prvotnému strachu z pred pár týždňov zvláda angličtinu celkom fajn, ale potom mi pomohla a vysvetlila mladšej sestre, že som nesrandoval a naozaj to znamená: Čo je to :o)

Takže, ak sa chcete aj vy dostať do problémov, nech sa páči. A pridávam aj akordy a text, aby ste si nemysleli, že som lakomec :o)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Akordy:

C - F - C - G - C - F - C - G - C

Text:

What is it? It is a pen. (4 krát)

What is it? It is a pencil. (4 krát)

What is it? It is a book. (4 krát)

What is it? It is a glue. (4 krát)

What is it? It is a bag. (4 krát)

What is it? It is a pencil sharpener. (4 krát)

What is it? It is an exercise book. (4 krát)

What is it? It is a rubber. (4 krát)

What is it? It is a pencil case. (4 krát)

What is it? It is an eraser. (4 krát)

Želám veľa príjemných problémov s Vašimi deťmi :o)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu