reklama

Odporúčam deťom nosiť mobil na hodinu

Pred časom prebehla v médiách veľká dišputa, čo s mobilmi na vyučovaní. Jedni striktne vraveli, zakázať, iní, o čosi benevolentnejší, zastávali názor, že stačí, ak budú mobily počas vyučovania vypnuté. Ak by som bol na Facebooku, založil by som skupinu fanúšikov: Odporúčam deťom nosiť mobily do škôl...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)
Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť/ Projekt je spolufinancovaný zo zdrojov ESF
Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť/ Projekt je spolufinancovaný zo zdrojov ESF 

Áno, dobre ste počuli. Tento nápad vznikol vďaka nesmelej poznámke jedného učiteľa počas školenia v Holíči. Vraj: "Ako len tých puberťákov zaujať na prírodovede, keď sa učia ľudské telo?"

Odvtedy ubehlo trochu času a ja som našiel riešenie. Stačí, ak si deti zapnú na hodine mobil, odfotia sa a v akomkoľvek kresliacom programe (stačí aj v PAINTE) popisujú kosti, či svaly seba samého (vôbec by som sa nebránil tomu, ak by sa niekto čosi podobné rozhodol skúsiť aj na angličtine, ak bude treba precvičiť slovíčka týkajúce sa ľudského tela :o). Je to omnoho zaujívejšie a zábavnejšie, než popisovonie anonymnej figúry, či obrázku. Pre starších žiakov (náročnejších zákazníkov :o) odporúčam požiadať deti, aby si priniesli do školy natočené svoje videá (povedzme, ak radi jazdia na skateboardoch, tak môžu byť aj akčné scény s touto tematikou :o), tie sa dajú vložiť do softu interaktívnej tabule a decká môžu rovno pri skúšaní na známky popisovať, ako fungujú svaly ich tela pri rozličných neuveriteľných skokoch na skateoch.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže ide o čerstvý nápad, skúsil som ho najskôr nanečisto, počas posledného školeniav Prievidzi, zameraného na inovatívne (m)učenie. Nápad sa u poslucháčiek zjavne ujal. Veď posúďte sami:o)

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 

Ďakujem týmto skvelým kolegynkám z Prievidze, ktoré mi dávajú nádej, že napriek povrchnosti našej vrchnosti má reforma školstva na Slovensku stále šancu...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu