reklama

KKZB – remake

Chce vás vaša babička prejsť na štvorkolke? Vymeňte ju za nový koberec! Alebo ak chcete, Kvalitné Koberce Za Babku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Áno, ale to boli štvrtáci. Teraz mám malých druhákov a téma nie je počítanie obsahov na matematike, ale môj byt na prírodovede.

Začali sme teda Ikeou. Celkom beztrestne/bezbolestne sme si stiahli softvér z ich stránky a potom sa už plánovalo a architektovalo o 100 6 :o) Ak by ste chceli čosi podobné skúsiť v škole aj vy, tu som sa pokúsil o taký nejaký laický návod :o)

A výsledok? 

((video2))


Lenže, ja mám v triede aj divoké mustangy a tak bolo treba ísť ďalej. Chcelo to pohyb a action! A tak...

((video))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Aj tento (o čosi zložitejší) variant som sa pokúsil opísať, tak ak by náhodou niekoho natoľko zaujal, že by tým chcel „potrápiť“ svoje mustangy, nech sa čápi...teda páči :o)

Ak potrebujete naprojektovať kuchyňu či obývačku, neváhajte a kontaktujte mojich malých pďolákov. Sú rýchli a lacní. Ich kúpeľne radšej neponúkam, nakoľko tam zvyknú umiestniť nemalé množstvo záchodkov :o))) 

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu