reklama

"Z tohoto teda hit nebude,"

vravia mi kamaráti a hneď aj dodávajú: „Melódia bez nápadu, príliš jednoduchá, slová zas miestami zbytočne zložité.“ „Možno,“ odvrknem „ale

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
vraj sa jej páči
vraj sa jej páči (zdroj: Iv Vrablanská)

ja to nepíšem pre davy fanúšikov. Píšem to pre svoju sneŽienku a tak nezáleží na tom, či by mohla byť táto pieseň hitom, alebo nie. Dôležité je len to, či sa bude páčiť jej.

((audio))

Zlámané sny, ten plagát potrhaný,
Na dne vázy pozbieram do dvoch dlaní.
Pozbieram s kúskom viery, do trávy, do trávy ich poukladám.
Pomedzi steblá až k nám.

Rozbité sny, črepy vraj šťastie nosia.
Slnko zhasni, kým trávu nepokosia.
Pozbieram slzy smiechu, do trávy, do trávy ich poukladám.
Pomedzi steblá až k nám.

Zostaň ešte chvíľu, medzi riadkami,
Budem si ťa čítať, nežne prstami.
Ešte chvíľu zostaň, vôňou mojich rán,
Prelistujem jemne každú z tvojich strán.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zostaň ešte chvíľu, medzi riadkami,
Budem si ťa čítať, večer pred spaním.
Ešte chvíľu zostaň, vôňou mojich rán,
Blúdiac v tvojom hlase nebudem viac sám.

Venované s úctou a vďakou Barunke (...Boríkovi), ktorá mi znovu a znovu pomáha snívať...

Ps: vraj sa jej páči...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu