reklama

And the winner is...

Neviem, ako sa to robí teraz, lebo výtvarnú výchovu našťastie neučím, ale keď som bol ešte školákom, každá "výtvarka" končila tým, že sme svoje práce poukladali na zem do prednej časti triedy. Tam sme si ich všetci poobzerali za súčasného (niekedy nie príliš lichotivého) komentára pani učiteľky. Dnes som sa dostal do prekérnej situácie. Ušla sa mi totiž úloha sudcu - porotcu a mal som po zhliadnutí projektov ponúknuť ich univerzálne a spravodlivé hodnotenie a nadôvažok ešte vybrať víťaza.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Témou bola naša posledná prečítaná knižka Malý princ. Decká mali za úlohu: Napísať stručný obsah, nakresliť ilustráciu, vymyslieť slovnú úlohu s postavami z knižky, vytvoriť krátky anglický slovník s kľučovými slovami z príbehu, vypísať nejaké podstatné mená, prídavné mená a slovesá...Skrátka a dobre zase raz nejaké alternatívne riešenie čítania :o)

A ako to dopalo? Tu je výsledková listina :o)

V kategórii: "Najviac západov slnka" zvíťazila Dorka :o)

Obrázok blogu

V kategórii: "Najkrajší nadpis vodovkami" zvíťazil David :o)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

V kategórii: "Najlepšie ukrytý had" zvíťazil Tomi (Inak hada nájdete, keď odklopíte korunu stromu :o)

Obrázok blogu

V kategórii: "Najširší projekt" zvíťazil David (Buď to bola kategória najširší, alebo najlepšie spracovaná slovná úloha, už si nepamätám :o)

Obrázok blogu

V kategórii: "Najdlhší projekt" zvíťazil Jurino (A nepýtajte sa ma, prečo :o)

Obrázok blogu

V kategórii: "Najviac ilustrácií" zvíťazila Terka :o)

Obrázok blogu

V kategórii: "Najlepšie viazanie a väzba" zvíťazil Hani :o)

Obrázok blogu

V kategórii: "Najoriginálnejší tvar" zvíťazil Jojo (Baobab a dve baobabčatá :o)

Obrázok blogu

V kategórii: "Najšetrnejšie pre prírodu" zvíťazila Jasmínka (Použila iba tri papiere :o)

Obrázok blogu

V kategórii: "Najsymetrickejší projekt" zvíťazil Miško :o)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

V kategórii: "Najviac kombinovaných kresieb" zvíťazil Leo :o)

Obrázok blogu

V kategórii: "Najlepšia ilustrácia, vytvorená lepením farebného papiera" zvíťazil Peťo :o)

Obrázok blogu

"Dávid, tá knižka bola fajn...len škoda, že Malý princ nakoniec zomrel..." vraví ktosi. "Ale veď on vôbec nezomrel," vravím... "On sa len vrátil domov"... očividne sa im uľavilo...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu