reklama

Stopercentne istá výhra!

"Decká, toto mi doma ostalo a neviem, čo s tým," zahlásil som počas prestávky znudene. Decká stíchli. Veci, ktoré už som nepotreboval, ich zjavne zaujali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

"Čo keby sme sa stavili? A ak vyhráte, môžete si to zobrať a rozdeliť," prehodil som len tak medzi rečou. A decká na to, že: "Ty kokso, bejzbalka!" a tiež "Waw, futbalka!" a Dori hovorila, že jej sa páči ten zápisník...a ktosi ďalší, že tie hračky pod tým, to su Transformers... "Tak sa stavme," pokračoval som nezaujate, "čo ja viem...že sa ostrihám z terajších desiatich cenťákov približne na centimeter. Ak sa teraz, v tejto chvíli neostrihám, vyhrali ste! Každopádne, ak sa chcete staviť a vyhrať tieto veci, musíte aj vy dať niečo do stávky."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 

Dori dala svoje hračky a obal na laptop, Leo a Peťo svoje myšky k PC, (Peťo pridal aj slúchadlá), Jožko dal lego, David zas soletky a USB kľúč a ešte aj knižku, Hani stíhačku, Miško gelové pero...každý stavil, čo mal po ruke, lebo výhra "z mojej produkcie" bola lákavá a stopercentne istá...

Obrázok blogu

Ešte teda ruku na to, aby bolo všetko Fair play! 

Obrázok blogu

O pár sekúnd beriem do ruky nožnice a decká si zdesene uvedomia, že istota ich výhry sa rozplynula do nenávratna.

Obrázok blogu

 

Ktosi podotkne, že som blázon... 

Obrázok blogu

A ja na to, že áno :) 

Obrázok blogu

"Stávka skončila. Vyhral som!" Decká sa nedokážu ubrániť sklamaniu. Veď si boli temer isté, že získajú tie hračky. A teraz?... "Oco ma zabije..." Aj slzy sa objavili. Chvíľu som ich nechal smútiť s nevinným úsmevom na tvári a hŕbou vlasov v rukách...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

"Nechcem vaše hračky. Táto hra nebola férová. Už od rána som vedel, že chcem ísť popoludní k holičovi a tak som ešte pred uzavretím stávky vedel, kto vyhrá. Nemal som najmenší problém ostrihať sa, keď som vedel, že ma popoludní "dorazí holička" :) Nehral som fér! Choďte si vziať svoje veci a hračky, ale zapamätajte si navždy, že príliš ľahký zisk, či výhra, v sebe často skrýva nejaké to ALE..."

Už je to pár rokov, čo si BMG invest a Horizont Slovakia zahrali s ľuďmi podobnú hru, ako ja dnes so svojimi žiakmi...snáď som dal tým mojim malým prďolákom dostatočnú príučku, na ktorú si spomenú vždy, až im niekto ponúkne, FAKT, STOPERCENTNE ISTÚ VÝHRU...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu