reklama

Keď sestra sestru do krku bodne

Tušil som to...tá chvíľa musela prísť...vlastne som ju očakával už celé roky. No ani vo sne by mi nepadlo, že to príde práve teraz...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

(Budapešť, 30 apríl, bambi turnaj v šerme fleuretom)...viacero známych sa pri mne pristaví a neveriacky pokyvká hlavou, že aká náhoda, že sú tu len dve Slovenky na dnešnom turnaji a k tomu sestry a akurát tie sa stretnú v eliminácii o postup medzi šestnásť najlepších a ja len myknem plecami, že to je život, ale verte, že mi v tej chvíli nebolo všetko jedno, lebo už naše prďole poznám a je mi jasné, že sa podobný duel bez sĺz nezaobíde...

...najskôr skúška, či je technika pripravená na zaznamenávanie zásahov...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

a potom už neľútostný boj :)

Obrázok blogu

Viki napokon vyhrala 10:1 a postúpila medzi 16 najlepších. Tu bola nasadená ako desiatka a stretla Rumunku, ktorá bola pod číslom sedem (čiže o 3 miesta od Vikušky papierovo lepšia). Rozdiel bol však malý a počas celého zápasu sa ani jednej zo súperiek nepodarilo získať viac, než dvojbodový náskok. Nakoniec Viki v dramatickom závere vyhrala 9:6 (normálne sa šermovalo na tomto turnaji do desať, no vypršal čas :) a postúpila do finálovej osmičky, kde podľahla turnajovej dvojke a skončila na fajnom siedmom mieste :)

Obrázok blogu

Veruška aj napriek porážke (a tiež silnej rane do krku, ktorú od Viki utŕžila) povzbudzovala Vikušku spolu so mnou v ďalších zápasoch až do konca. Bolo to veľmi milé :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Mnoooo a po ceste domov sa v aute riadne jašili, zatiaľ čo som ja v strese hľadal cestu :)

...dnes Viki behala celý deň s medajlou na krku...tvárila sa, akoby nič, akoby sa nechumelilo, ale ja som cítil, ako veľmi je na svoj včerajší výkon hrdá...vlastne...bolo to omnoho viac, než keby som len cítil...ja som presne poznal ten pocit...

...i keď to bolo už tak veľmi dávno...takéto momenty sa zrejme nezabúdajú...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu