reklama

Čo dáva knihe význam

A čo dáva význam chlebu? Čo peru? Hudbe? Kvetom a stromom? Dlani? Topánkam? Vode? Hore papierov, stojacich na stoloch i okolo nich?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Knihe dáva význam duša, ktorá sa pri jej čítaní poteší...Peru zas ruka, ktorá môže vďaka nemu napísať skryté myšlienky...Hudbe uši, ktoré počúvajú...Kvetom a stromom oči, ktoré sa kochajú ich krásou a nos, ktorý cíti ich vôňu...Dlani druhá dlaň, ktorá viac nie je osamelá...Topánkam chodidlá, ktoré sú vďaka nim v bezpečí pred ostrými kamienkami na ceste...Vode smädné ústa, ktoré už prestali dúfať v nájdenie studne...Hore papierov vy, moji milí mladí..

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

...veľká vďaka všetkým, ktorí sa doteraz zapojili :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

A tí, čo tak zatiaľ nespravili, stále je tu možnosť...ale nerobte to kvôli hore papierov...stačí, ak budete chcieť meniť svet okolo seba k lepšiemu......lebo jediný, kto môže zmeniť svet, si ty sám...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu