reklama

Keby som bol jedným z vás, hnal by som ich svinským krokom

Ako deti sme milovali sneh. Hlavne guľovačku. Keď napadol prvý sneh, celé vyučovanie sme boli ako ihlách. A potom zazvonilo.. vybehli sme von, postavili si bunkre, nachystali zásoby "munície" a páľ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Ale bolo tu čosi, čo som z duše neznášal. Boli to zbabelci. Pri paľbe súpera sa ukrývali za svojich spolubojovníkov, ktorí sa nebojácne postavili na okraj bunkra a bránili svoje pozície...

Dnes ešte nie je sneh a predsa. Aj dnes vidím plno chlapcov, ktorí sa ukrývajú za svojimi druhmi. Áno, hovorím o odboroch. Pôsobia na mňa presne tak, ako tí zbabelci, krčiaci sa za členmi svojho tímu, len aby sa im neušla nejaká dobrá šupa. A potom, keď bolo po boji, odrazu to boli práve oni, kto bol ten najstatočnejší...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milí učitelia, dajte si prosím pozor, aby vás zradní "priatelia" neoklamali...Tak nejako v hĺbke srdca cítim, že vás len využijú a potom odhodia. Ako čosi nepotrebné a zbytočné. Celkom ako robotník, ktorý použije ochranné rukavice, aby sa pri práci nezranil, alebo si nebodaj neušpinil ruky...

Ja viem, nie som už jedným z vás a nemám právo radiť vám, s kým do toho ísť a s kým nie...

...ale keby som bol jedným z vás, hnal by som celé odbory aj s ich podporou svinským krokom!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu