reklama

verím, že sa nenájde jediný učiteľ, ktorý by nezvracal

Nie je to tak dávno, čo som napísal, že by som odbory hnal svinským krokom, ak by som bol jedným z učiteľov. Dnes, po zistení nových okolností, by som sa rád odborom ospravedlnil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Milé odbobory, dlho som vás upodozrieval z podlosti, úlisnoti a snahy politicky vyťažiť zo situácie, ktorá je v našom školstve. Myslel som, že vám ide len o to, popľuť túto vládu a pripraviť pôdu pre Róberta. Mýlil som sa. Až dnes som pochopil váš diabolský plán, ktorým sa chystáte prebudiť všetkých učiteľov z letargie a ukázať im, že za nich nik tento boj nevybojuje. A aká je tá vaša taktika? Jednoducho "vytočiť" učiteľov.

Vsadili ste na žalúdočnú nevoľnosť a hnev. Dobrá voľba. Verím, že po príspevku: "Učitelia štrajk odložili", sa nenájde jediný učiteľ, ktorý by nebol nasr(a)...(de)ný, ktorý by sa necítil odbormi zneužitý...použitý a zahodený...ktorý by nezvracal...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hlboko sa skláňam pred vašou múdrosťou, lebo ako to tak pozorujem, pohár pretiekol a to len a len vďaka vám a vašej brilantnej taktike.

Ešte raz veľká vďaka a ospravedlnenie...veď viete, za ten svinský krok..

Mgr. Dávid Králik, i keď len bývalý, predsa riadne "vytočený" učiteľ...

...Ak som sa mýlil a vaše snahy neboli zamerané na zlepšenie podmienok učiteľov, ale skôr na politické čachre, potom predsa len vďaku i ospravedlnenie beriem späť, choďte do čerta a platí, že by som vás všetkých najradšej hnal svinským krokom!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu