reklama

keby som mal k dobru toľko hodín

Internet je skvelá vec. Online už vybavíme takmer hocičo. Môžeme uzatvárať obchody, absolvovať konferencie, nakupovať, predávať, priateliť sa, pohnevať sa, hrať sa, učiť sa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

„Dobrý deň,“ pozdravil malý princ
„Dobrý deň,“ odpovedal internetový mág.
Bol to človek, ktorý sa celý život venoval možnostiam, riešiť veci cez internet.
„Na čom pracuješ?“opýtal sa malý princ zvedavo, lebo deti sú zvedavé a zaujímajú ich nové veci, len my dospelí občas nemáme dosť trpezlivosti, aby sme ich zvedavosť uspokojili.
„Práve som vymyslel internetovú sviečku. Ak niekto chce ísť zapáliť svojim blízkym sviečku na cintorín a nechce pritom stratiť niekoľko hodín, stačí, ak si klikne na tento link a môže im zapáliť virtuálnu sviečku z pohodlia domova, pričom mu na to stačí pár sekúnd.“
„A čo potom človek spraví s tými ušetrenými hodinami?“
„Čo len chce.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Keby som mal k dobru toľko hodín, asi by som zašiel na cintorín. Len tak...prejsť sa tam, dýchať vôňu ihličia, počúvať tlmené hlasy ľudí, pozorovať horiace sviečky...“

Internet je skvelá vec. Online už vybavíme takmer hocičo. Môžeme uzatvárať obchody, absolvovať konferencie, nakupovať, predávať, priateliť sa, pohnevať sa, hrať sa, učiť sa...a...

...a dokonca aj online zapaľovať sviečky svojim blízkym :(

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu