reklama

Keby som bol „ficovolič“

Keby som bol „ficovolič“, nemal by som problém. Jednoducho by som spoliehal na „istotu“, šúchal si spokojne ruky a tešil sa na marcové voľby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Lenže ja nie som „ficovolič“. Vlastne práve teraz neviem, koho som volič a či som vôbec niekoho volič. Ale nebojte sa, pravicové strany. Ako sa poznám, som natoľko naivný, že sa nakoniec predsa len dokopem do volebnej miestnosti, kde po ťažkom vnútornom boji zvolím niektorú z vás..


Vopred vám však vravím, milé pravicové strany...Ak to náhodou vyjde a vy budete zase raz pri moci, už to neposerte, lebo nabudúce sa na vás skutočne vykašlem!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu