reklama

Keď decko neposlúcha vlastného rodiča

"Nechaj to už tak," zakričal som na Viki rezignovane. Tá sa však tvárila, akoby ma nepočula a v nasledujúcom momente sa k môjmu nemalému údivu rozbehla plnou parou vpred.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Čakáme na vyhlásenie víťazov a fotíme kačičky :)
Čakáme na vyhlásenie víťazov a fotíme kačičky :) 

Sobotňajší turnaj v Poznani nebol nijak veľký. Stretlo sa tu tak do dvesto šermiarok, rozdelených podľa veku do štyroch kategórií (ročníky narodenia 96-97, 98-99, 00-01,02 a mladší). Staršie kategórie začínali o desiatej, mladšie krátko pred dvanástou. V telocvični to vrelo ako pri nejakom vrcholnom podujatí (teda ak si dokážete odmyslieť veľkých šermiarov a nahradiť ich šermiarmi malými :). Decká pobehovali pomedzi planše, hľadajúc, kde budú šermovať ďalší zápas. Tréneri sledovali plazmové obrazovky, aby vopred odhadli, kto bude ďalším súperom ich zverencov. A k tomu klasika...zvuky rinčiacich zbraní, plač, krik, dupot, občasné hlásenie mikrofónom, to vtedy, keď niekto neprišiel na planš...veď vravím, celkom ako skutočné preteky dospelákov :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

(Ráno pred turnajom)

Vikuška odšermovala svoj štandard a po dvoch kolách bola nasadená ako päťka. Najskôr mala vďaka dobrému nasadeniu voľný los, následne hladko vyhrala v eliminácii aj vo štvrťfinále. Semifinálový zápas nám príliš nevyšiel, a tak 4 sekundy pred koncom prehrávala 10:2. Dať osem zásahov za štyri sekundy je vylúčené, preto som jej kázal ukončiť boj. Než som sa však spamätal, videl som Viki, ako sa rozbehla do útoku a dve sekundy pred koncom ešte skórovala. "Gotowy? Napřud, (neviem, ako sa to píše:)" zavelil opäť rozhodca a Viki sa znovu rozbehla. Tentokrát zásah dostala. Nie, nestal sa zázrak a Viki nedorovnala, ale pocítil som zvláštny pocit hrdosti, že to nevzdala a bojovala až celkom do konca.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Obyčajne, keď decko neposlúcha vlastného rodiča, býva to pre rodiča nepríjemný pocit. Dnes to bol jeden z najkrajších rodičovských pocitov, aké som kedy zažil...

Obrázok blogu

(Večer po turnaji, Viki je šiesta sprava a vo svojej kategórii sa umiestila na treťom mieste :)

...venované s úctou Viki Králičke s vierou, že to nevzdá ani v budúcnosti (a nie iba v šerme)...

Ps: Rozhodnutia našich detí sú často omnoho spontánnejšie a menej prešpekulované, ako tie naše... a to je na nich to krásne...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu