reklama

O niektorých veciach by sa nemalo žartovať

"Chrapúň," napadlo mi ako prvé, keď som si pozrel video-rozhovor, ktorý s Vami spravila redaktorka denníka SME. Pozrel som si znovu a napadlo mi, že by som sa Vám mal za toho chrapúňa ospravedlniť a tiež Vás o niečo poprosiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ako vravím, pozrel som si ten rozhovor druhýkrát...bolo to celé tak absurdné...tak neuveriteľne absurdné... okamžite mi bolo jasné, že je to zo strany SOZA iba žart. Preto sa za svoju prvotnú reaciu ospravedlňujem. 

Ešte drobnosť. Keď mi docvaklo, o čo ide, v hlave sa mi vynorila veta z filmu Kolja: „Pane Louka, voni vás tak neznají, nevědí, že je to sranda a jsou z toho celý vyděšený,“... 

Súčasne s ospravedlnením Vás teda prosím a vyzývam, povedzte konečne svetu, že išlo iba o žart (i keď nie veľmi vydarený) a že tie faktúry nie sú ničím viac, než bezcenným zdrapom papiera a v budúcnosti sa nič podobné nezopakuje, lebo ..oni... teda vlastne MY všetci, sme z toho celí vydesení...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

s úctou a vďakou

Dávid Králik

Ps: Pán Repčík, myslím, že o niektorých veciach by sa nemalo žartovať!

Pps: Ak sa mýlim a tie poplatky ako i postoj deklarovaný v rozhovore, ste mysleli vážne a nešlo o žart, potom beriem svoju výzvu aj ospravedlnenie späť a platí prvé slovo z perexu tohto blogu!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu