reklama

Nekysnú, neobsychajú, ba ani nezosmradnú

Včera sme si s kolegami urobili kávu. Len čo sme sa napili, prišlo zistenie, že mlieko v káve je skazené. Lenže papiere sa nekazia ako potraviny. Nekysnú, neobsychajú, ba ani nezosmradnú, keď ich necháte dlhšie stáť bez použitia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

tak, ako som nechal dlhšie stáť svoj učiteľský diár ja. Chystajúc sa na hordu detí a hrstku učiteľov v Žiline, vytiahol som ho po vyše roku z poličky a začal hľadať inšpiráciu. Listujem.

...

(hneď na druhej strane som narazil na fotku) Toto je Adam, učil som ho na Tbiliskej ten rok, keď som odtiaľ odchádzal. Veľký sympoš...keby som mal niekedy syna, chcel by som, aby bol celkom ako on...

Obrázok blogu

(asi o päť strán ďalej vykukáva odkaz) "Ocko, ja nechcem súťažiť," zahlásila Viki na jednej z akcií, ktorú som organizoval. Zatváril som sa dosť nepríjemne s podvedomým zámerom vyvolať u Viki pocit viny za to, že som pripravil pre ňu a kopec iných detí zaujímavé aktivity a ona nechce súťažiť (zjavne sa mi to podarilo :( ). "Somár, truľo, imbecil," vravel som si, keď som večer našiel na vankúši odkaz a docvaklo mi, ako hlúpo som sa choval...a aj horšie by som si zaslúžil pomenovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

(o pár strán ďalej založená písomka z prírodovedy) "Podpisovať sa nemusíte," povedal som. "Prečo?" Začal som rozdávať. "Jááááj, veď každý má na písomke svoju vlastnú tvár," chichúňali sa :)

Obrázok blogu

"Veve, nečmáraj mi do toho. To sú moje prípravy na hodiny." Veve posmutnela a keď som sa pozrel, čo mi tam "načmárala", posmutnel som aj ja, že som sa choval tak hlúpo. A potom som jej povedal, že "viem prečo" a ona mi hneď odpustila. Má ma omotaného okolo prsta, no súčasne ma bezhranične a bezpodmienečne miluje a odpúsťa mi každý prešľap...práca by nikdy nemala byť viac, než domov...

Obrázok blogu

"Štvrtáci sexujú," ozývalo sa vtedy chodbou. V diári mi ostal ťahák, ktorý som si na danú hodinu vytlačil z netu :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

"Omylom som sa pobil s bystrým plyšovým macíkom," čítam vetu z cvičného diktátového zošita. Zrejme som zošity pozbieral na opravu pred koncom roka a keď som ich vracal deckám, žiak chýbal a zošit mi ostal založený v mojom diári plnom príprav...Toto nebola zďaleka najabsurdnejšia veta, ktorú som v diktáte dal. Raz som tusím vymyslel diktát o vzťahu kobyly a rysa a posledná veta bola, že ak sa zaľúbenci vezmú, možno budú mať rysokobyliatko :)))

Obrázok blogu

Býval som slabý žiak a vybrané slová som nikdy neovládal. Lenže keď som nastúpil do školy ako (m)učiteľ (okrem iného aj slovenského jazyka), bolo nevyhnutné niečo s tým spraviť...a tak som spravil :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Etika: Tímová práca...nie som si istý, ale myslím, že som vtedy rozsypal korálky po triede a zvolal: "Súťaž!" pričom som rýchlo vysvetlil, že súťažia oni, ako trieda, proti mne, ako učiteľovi. Úlohou je zozbierať viac korálok, ako protistrana. Hneď začali tímovo spolupracovať :) Najskôr sa smiali, ale keď som spoza chrbta vytiahol metličku a lopatku a začal naberať mnoho korálok naraz, razom ich smiech prešiel :) Etiku mali moje decká najradšej...myslím, že aj ja...a hádam najuletenejšia bola tá, kde som prišiel o vlasy :)

Obrázok blogu

Ps: Smutné veci vybledli a zostali len ako malé výkričníky, pripomínajuce skôr mierumilovné dvojbodky. A to krásne, to krásne narástlo do nevýslovných rozmerov :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...

Včera sme si s kolegami urobili kávu. Len čo sme sa napili, prišlo zistenie, že mlieko v káve je skazené. Lenže papiere sa nekazia ako potraviny. Nekysnú, neobsychajú, ba ani nezosmradnú, keď ich necháte dlhšie stáť bez použitia...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu