reklama

Ak existuje nejaký Boh

Kráčal po vode pomedzi šantiacich a výskajúcich ľudí. Ticho a pokojne. Bol tak veľmi obyčajný... a predsa sa mi chcelo smiať... a plakať zároveň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Do aquaparku sme prišli krátko pred desiatou, aby sme nemuseli čakať pridlho v rade. Stačilo desať minút a boli sme dnu. Ani som sa nenazdal a Viki s Veve sa niekam vytratili. Pravdepodobne na nejaký vytúžený tobogán. Neriešil som. Sú už veľké a je načase, zvykať si na ich slobodu...

Areál sa pomerne rýchlo zaplnil a v bazénoch i mimo nich bolo kvantum rozjarených ľudí. Starí, mladí, deti... Ako tak stojím v bazéne a chladím sa, odrazu zaregistrujem zvláštny výjav. Nie veľmi statný muž v strednom veku nesie chlapca. Vlastne by bolo lepšie povedať mladého muža. Mládenec bol telesne i mentálne postihnutý a jeho ocino, nesúc ho v náručí, zamieril rovno k najbližšiemu bazénu. Tvár mladého muža bola krčovito napätá. Ešte tri metre. Dva. Ešte jeden. Plesk do vody. Predtým kŕčovitá tvár sa rozžiarila. Ocino ho po nej hladil mokrou rukou a druhou mu špliechal vodu na vlasy. Mladík sa hlasno smial a ocino tiež. Spustil sa hríbik (neviem, či sa to volá hríbik, ale je to také kovové čosi v tvare hríbiku, umiestnené v bazáne, z čoho sa čas od času spustí voda). Ocino zamieril práve tam a keď prešli popod "hríbikovú sprchu", mladík výskal ešte viac, než doteraz. A potom vyšli spod hríbiku a skúšali plávať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...neviem, ktoré náboženstvo má pravdu, ba ani to, či vôbec niektoré má pravdu... ale jedným som si celkom istý. Ak existuje nejaký Boh, potom som ho dnes pred obedom "videl" v Senci...bol kdesi medzi otcom a synom...kráčal po vode ticho a pokojne... a bol tak veľmi obyčajný... 

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu