reklama

Ocko, mám kliknúť, že ťa poznám? (Pokračovanie: Svet sa zbláznil!)

"vcera som videla iba jeden diel na parket a hned som mala lepci den" dopísal Maťka Šišoláková svoj status. Ešte si rýchlo pridať Mišku Královú alias CeCe (čítaj sísí) za priateľku, zdieľať jednu fotku potenciálnej kamošky, poslať jednu novú žiadosť o priateľstvo a deň sa môže začať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

"Ocko, ty poznáš nejakú Maťku Rocky Šišolákovú?" "Nie, kto to je?" "Neviem, poslala mi žiadosť o priateľstvo. Asi nejaká fanúšička Na parket Chicago."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Obrázok blogu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Ako vieš, že to je ONA?" spýtala sa žena zdôrazňujúc posledné slovo. Veve trošku primrzol úsmev na tvári.

"Ty myslíš, že je to chalan?" povedala ešte stále s úsmevom, aj keď už zjavne nie celkom bezstarostným.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Ja myslím, že je to dospelý chlap," hovorím a namiesto úsmevu ostal len mierne prekvapený a trochu vystrašený výraz.

"Ako to vieš? Ako ste na to prišli?" súkala zo seba zarazená Veve.

"Tú žiadosť, ti posielal ocko."

"Ocko? Prečo?"

"Aby si chápala, že ak toho na druhej strane osobne nepoznáš, nikdy si nemôžeš byť istá, čo je zač. Virtuálny svet je klamlivý a druhá strana ti môže o sebe narozprávať čokoľvek."

"Môžem tú tvoju žiadosť zrušiť?"

"Samozrejme."

Obrázok blogu

"Ocko, mám kliknúť, že ťa poznám?" volá za mnou Veve položartom, ale mne to nevadí a ani to, že ma ešte večer nazve niekoľkokrát "Rocky"...

...hlavné je, že neprijala moju žiadosť o priateľstvo...žiadosť, ktorá vlastne mojou ani nebola ...žiadosť, ktorá patrila Rocky...žiadosť, ktorú som písal ja, no nikdy moje priateľstvo v skutočnosti neponúkala...žiadosť, akých je na facebooku viac než dosť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pozn.autora: Vo vete "dopísaL Maťka Šišoláková svoj status" je mužský rod zámerne a nejde o preklep.

- - -

Ps: Maťka Rocky Šišoláková práve dostala žiadosť o priateľstvo od Petra Petroviča...Svet sa zbláznil!

Obrázok blogu
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu