Za tých sto dní som od Vás počul veľa krásnych slov, vložených do kvetnatých fráz a viet. Boli to slová prázdne, kĺzajúce sa po povrhu, bez schopnosti čokoľvek reálne zmeniť. Prišlo aj viacero tvrdých vyhlásení, typu: "na gymnázia len s priemerom 1,5, radikálne zoškrtať počet vysokých škôl, odstrihnúť financie pre súkromné školy, pre gymnazistov zaviesť povinnú maturitu z matematiky, obmedziť počet študentov na lekárskych fakultách...", no tie ste v zápätí s úsmevom dementovali a to s odôvodnením, že išlo len snahu rozprúdiť diskusiu..mne to však prišlo skôr ako prejav chýbajúcej koncepcie a vízie, kam vlastne školstvo chcete dostať a aké nástroje k dosiahnutiu cieľa máte v pláne použiť. Vo včerajšom blogu ste sa vyjadrili, že školstvo je buď kvalitné, alebo nekvalitné, tak Vám chcem povedať tajomstvo. Kvalitné školstvo robí v prvom rade kvalitný učiteľ. Možno je načase, aby učiteľ konečne nebol z hľadiska priorít ministerstva školstva na poslednom mieste..
Vážený pán minister, prečítal som si Váš včerajší príspevok o tom, ako vnímate svojich prvých sto dní v rezorte a poviem Vám, čo mi napadlo bezprostredne po dočítaní...Toľko slov, balastu a fráz, pritom by stačilo povedať:
"Zatiaľ mi to nejde a zlyhávam na celej čiare, no nevzdávam to!"
Zatiaľ mi to nejde a zlyhávam na celej čiare, no nevzdávam to!
Vážený pán minister, prečítal som si Váš včerajší príspevok o tom, ako vnímate svojich prvých sto dní v rezorte a napadlo mi, že napíšem, ako ich vnímam ja.