reklama

Viki a Veve v našej kúpeľni

"Ocko, ty teda fakt nie si normálny. My máme robiť tvoju prácu?" "Bude to rýchlovka, iba natočíme jedno video."...Dnes teda návod, ako sa zapojiť do súťaže krátkych videí za pomoci využitia rodinných príslušníkov :).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako som to už urobil trikrát v doterajších blogoch k súťaži (pri strihaní, pri zmaľovaní sa a pri serióznych postrehoch z projektov), aj dnes najskôr skopírujem stručné info o tejto súťaži a o mojej úlohe v nej :), nech je aspoň trochu jasná pointa:

- - -

Okrem aktivít so študentmi stredných a vysokých škôl mám v rámci KomPraxu za úlohu zabezpečiť súťaž krátkych videí. Téma je brilantne neuchopiteľná: „Prínos neformálneho vzdelávania v práci s mládežou“. Čo už. Aby som túto tému potenciálnym záujemcom aspoň ako tak poľudštil, pokúsim sa priniesť v krátkom čase niekoľko praktických ukážok, ako by som sa zhostil úlohy ja :).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V súťaži krátkych videí ide v princípe o akúsi reklamu tomu, prečo by mali byť mladí ľudia aktívni už počas svojich študentských rokov. Ide o to, že ak niekto už počas štúdia organizuje rozličné akcie a podujatia, získa príležitosť osvojiť si praktické zručnosti, ktoré sa mu môžu hodiť v budúcom zamestnaní. Vo videách teda môže ísť o motivovanie k takýmto aktivitám, alebo priblíženie toho, čo všetko sa človek počas týchto aktivít môže naučiť, čo všetko môže získať.

- - -

Králik, mlčať, ostatní sledovať! A dnešná pointa? Som (aká som) ... vidím ... komunikujem ... riešim ... som (akási iná :)

Ak by ste sa chceli zapojiť do súťaže, click, kuk, kamera, strih a ideeeeeeš :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ocko a ty chceš toto vážne použiť ?!?" "Hm."

Ps: Nabudúce by sme si mohli ukázať jeden príklad zlej praxe...konkrétne nám Barbie a Ken ukážu, ako by tie videá vyzerať nemuseli :)))

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu