Príklady zlej praxe v podaní Barbie a Kena

Autor: Dávid Králik | 6.8.2012 o 15:30 | (upravené 6.8.2012 o 15:36) Karma článku: 3,78 | Prečítané:  1016x

Blížila sa pol noc. Všade hrobové bolo ticho a ja som po príchode do detskej izby spravil tú najnepravdepodobnejšiu vec, aká by sa len dala očakávať. Vybral som si v poličke dve Barbienky s jedným Kenom a fujazdil po špičkách nazad do pracovne...Dnes som sa rozhodol ponúknuť jednu ukážku, na ktorej sa pokúsim demonštrovať, ako by príspevky do súťaže krátkych videí vyzerať nemali :)

Ako som to už urobil štyrikrát v doterajších blogoch k súťaži (pri strihaní, pri zmaľovaní sa a pri serióznych postrehoch z projektov, pri Viki a Veri v kúpeľni), aj dnes najskôr skopírujem stručné info o tejto súťaži a o mojej úlohe v nej :), nech je aspoň trochu jasná pointa:

- - -

Okrem aktivít so študentmi stredných a vysokých škôl mám v rámci KomPraxu za úlohu zabezpečiť súťaž krátkych videí. Téma je brilantne neuchopiteľná: „Prínos neformálneho vzdelávania v práci s mládežou“. Čo už. Aby som túto tému potenciálnym záujemcom aspoň ako tak poľudštil, pokúsim sa priniesť v krátkom čase niekoľko praktických ukážok, ako by som sa zhostil úlohy ja :).

V súťaži krátkych videí ide v princípe o akúsi reklamu tomu, prečo by mali byť mladí ľudia aktívni už počas svojich študentských rokov. Ide o to, že ak niekto už počas štúdia organizuje rozličné akcie a podujatia, získa príležitosť osvojiť si praktické zručnosti, ktoré sa mu môžu hodiť v budúcom zamestnaní. Vo videách teda môže ísť o motivovanie k takýmto aktivitám, alebo priblíženie toho, čo všetko sa človek počas týchto aktivít môže naučiť, čo všetko môže získať.

- - -

Bolo krátko po jednej hodine ráno a ja som sa prišuchtal do postele. "Čo tam tak mravčalo?" spýtala sa žena v polospánku. "Ja," zašepkal som, no odpoveď už chvalabohu nezachytila, lebo opäť zaspala. Popravde, fakt neviem, ako by som jej vysvetlil, že som mravčal, lebo som daboval Barbie :)

Dnes teda ukážka, ktorá by mala poukázať na pár chýb :)




Drsné, čo? Za seba skonštatujem, slabý obsah (témou má byť prínos neformálneho vzdelávania v práci s mládežou, teda video by malo povedať, čo mladý človek získa a nie iba stupídne zabaviť), slabá forma (keď už animácia, tak poriadna a tiež chýba informačná snímka s logami, ktorá je povinnou súčasťou :). Zlatým klincom mohlo byť použitie hudby chránenej autorskými právami, ktoré som však už do ukážky zlej praxe nezaradil, aby ma náhodou SOZA neskásla za tento blog :)))

Ak by ste sa chceli zapojiť do súťaže s príspevkom, ktorý nebude vykazovať vyššie zinscenované nedostatky, click, kuk, kamera, strih a ideeeeeeš :)


Adios a teším sa na veľa skvelých videí, z ktorých najlepšie poputujú aj do televízií :)



Ps: Ak aj súťaž neoslovila priamo vás, no poznáte niekoho, koho by osloviť mohla, pošlite mu, prosím, link na tento blog.



Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Koľko vzdelaných a talentovaných ľudí si môže Slovensko odpáliť?

Neútočme na seba, nepoužívajme slovník, ktorý nás vracia do obdobia mečiarovského gádžovstva, povinnosťou politikov je krajinu kultivovať.

PRIMÁR

Prečo by ste nemali ísť spať nahnevaní

Vedci objavili spôsob, ako sa lepšie vyrovnať so zlými spomienkami.


Už ste čítali?