reklama

Prečo by som mal podporovať štrajk?

Tak to by ma skutočne zaujímalo. Som obyčajný rodič a poviem vám, mám dosť negatívnych skúseností s učiteľmi, ktorí učili doteraz naše deti. Iste, je tu časť učiteľov, ktorí boli super a zaslúžili by si omnoho vyššie platy, ale na druhej strane, je tu aj časť a to nie malá časť tých, ktorí by si zaslúžili ešte aj ten aktuálny príjem rapídne znížiť. A koniec koncov, štrajk mi príde celkovo ako deštruktívna operácia, namiesto nejakého konštruktívneho prvku. Fakt by ma zaujímalo, prečo by som mal podporovať štrajk učiteľov!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Možno preto,

..aby sa školstvo stalo PRIORITOU našich politikov. Jasné, pár rečníckych kidov a pro forma aktivít, to sa tu z času načas vyskytne, ale o priorite nemôže byť ani reči. A pozor, nehovorím len o súčasnej vláde, ale i o všetkých predchádzajúcich..

..aby sa prestalo v školstve plytvať peniazmi na rôzne pochybné softy. Jasné, digitalizácia je v dnešnej dobe nevyhnutnosť, ale kupovať plošne niečo chybné, veľmi draho a k tomu ešte s vedomím, že to už na niektorých školách dávno je? Tak to je podľa mňa vrchol drzosti a ignorantstva..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

..aby nové učebnice boli skutočne výsledkom túžby po kvalite a nie iných, nepriznaných motívov. Jasné, kvalitné knihy môžu učiteľom veľmi pomôcť a zľahčiť prácu, ale nech je na prvom mieste KVALITNÉ a až potom všetko ostatné..

..aby sa konečne upriamila pozornosť politikov na faktor, ktorý je v prípade kvality školstva tým rozhodujúcim. Jasné, nehovorím len o plate, ale aj o náročnej príprave v rámci VŠ, aj o prísnom hodnotení v rámci praxe a o mnohých ďalších veciach. Každopádne, aby sa pozornosť politikov upriamila na KVALITNÉHO UČITEĽA...

Dobre, príznávam. Mojim hlavným motívom by mohlo byť...

...aby moje deti už nikdy nešli do školy s bolesťami brucha len preto, že ich tam bude učiť neschopný a nekvalitný učiteľ!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu