reklama

Načo sú nám sny?!?

Vždy som si predstavoval, aké to asi bude. Urobiť si školu podľa vlastných predstáv, ktorá by bola istou alternatívou pre tých, ktorým súčasný systém vzdelávania nevyhovuje. Mať tam učiteľov, deti i rodičov, ktorí mi budú priateľmi a druhmi vo všetko. Spoločne objavovať najnovšie technologické zázraky, bojovať o prežitie počas stanovačiek, vzájomne sa učiť vedomostiam i múdrosti...hm, asi som „snílek", čo? Ps: Priestory už máme. Teraz sú na rade učitelia ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Pre novovznikajúcu pobočku školy v Bratislave hľadáme spolu s priateľmi učiteľa 1. ročníka ZŠ s praxou.

Požiadavky: záujem tvoriť niečo nové a iné, hľadať rôzne cesty, chuť stále sa zlepšovať, hravosť, komunikatívnosť, flexibilita, samostatnosť, zodpovednosť. A spĺňa tieto očakávania:

http://davidkralik.blog.sme.sk/c/305685/Akeho-ucitela-by-ste-chceli-pre-svoje-dieta-vy.html

Ponúkame: prácu v skvelom progresívne zmýšľajúcom teame, sme otvorení novým myšlienkam, možnosť sebarealizácie. Naše predstavy o škole:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://davidkralik.blog.sme.sk/c/310572/Aku-skolu-by-ste-chceli-pre-svoje-dieta-vy.html



Nástup: od 8/2013.
Záujemcovia sa môžu hlásiť poslaním životopisu najneskôr do 24.10. na adresu: peter@halak.sk



...sny sú nám na to, aby sa plnili ;)



Adios moji milí!



Ps: Ja sa tak neuveriteľne šetíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííím ;)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu