reklama

Nechoďte do KomPraxu!

"Už len týždeň a KomPrax bude pre mňa minulosťou," pomyslel som si stojac uprostred hlúčiku študentov Cirkevnej spojenej školy v Snine. "Počujte, nechoďte do KomPraxu," vravím ku koncu workshopu a sám nemôžem uveriť, že túto vetu počujem zo svojich úst. Aj študentov to zrejme prekvapilo, lebo mali za to, že som ich prišiel presvedčiť o opaku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Svoju hlavu som silnejšie prichytil v podpaží a zvučne pozdravil: „Dobré ráno!" A študenti? Tí odpovedali celkom rovnako. Potom som pozdrav zašepkal a oni tiež. Sotva dopovedali, zreval som pozdrav najmocnejšie, ako to išlo a študenti tiež. "Už sú moji," pomyslel som si a vedel, že dnes bude pekný deň ;)

Obrázok blogu

Ešte trochu polyžovať a hor sa na...

Obrázok blogu

...Peťu a Martina a ich skúsenosti, ktoré získali počas realizácie vlastným malých projektov ;)

Obrázok blogu

"Skúšali ste niekedy postaviť stan? Nie? Tak šup šup, čaká nás premiéra!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

"Moc to nešlo, skúsme zas!" (nehovorte študentom, ale pri pozorovaní prvostavby mi napadlo, že niektorí boli celkom ako Pat a Mat ;)

Obrázok blogu

"Všimli ste si? Už je to omnoho lepšie. Ide vám to rýchlejšie a šikovnejšie. Prečo asi?"

Obrázok blogu

"Lebo máme skúsenosť. Poznáme to, vyhýbame sa chybám..."

"Výborne!" volám a nemôžem sa zdržať nadšenia, lebo presne toto je pointou. To, že mi predhádzajúce skúsenosti pomáhajú pri riešení aktuálnych problémov... (malé PS: Sám som nikdy nepatril medzi dobrých žiakov, lebo na mne nedržali guličky, ale získal som mnoho skúseností a dnes som tým, kým som...)

"Už ste dnes lietali?" pýtam sa nevinne. Nechápavo sa usmievajú. "Nevravte mi, že ste ešte nelietali. To musíme napraviť!" Zubím sa na nich ;)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

"Dôvera v tíme, ak sa púšťame do akéhokoľvek projektu, je na nezaplatenie! Teraz si sadneme v kruhu bez stoličiek. Všetci naraz. Ak niekto pochybí, môže sa stať, že spadneme všetci ako vrecia zemiakov..."

Obrázok blogu

"Už len týždeň a KomPrax bude pre mňa minulosťou," pomyslel som si stojac uprostred hlúčiku študentov Cirkevnej spojenej školy v Snine. "Počujte, nechoďte do KomPraxu," vravím ku koncu workshopu a sám nemôžem uveriť, že túto vetu počujem zo svojich úst. Aj študentov to zrejme prekvapilo, lebo mali za to, že som ich prišiel presvedčiť o opaku. "Chcel som vám len povedať, nechoďte do KomPraxu, lebo Dávid povedal. S tým nesúhlasím a ak by to mal byť jediný dôvod, potom radšej ee... Ale ak to chcete skúsiť, lebo vás láka spraviť si vlastný projekt a naučiť sa pri tom niečo do života, budem sa veľmi tešiť, držať vám palce a podporovať vás."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- - -

Dnes mi prišiel mail:

Dobry den prajem,

urobil som take nenasilne zhodnotenie Vasich aktivit na nasej skole.
Chcem Vam podakovat v mene vsetkych studentov, zanechali ste na nich obrovsky dojem. Zazili nieco netradicne, neformalne, a myslim, ze ich to niecomu i naucilo.
Aj ked sa mnohym zo zaciatku nechcelo, nakoniec boli nadseni. Urobili ste kus dobrej roboty a ja ako riaditel som teraz velmi rad, ze sa nasa spolupraca podarila.
Velmi si prajem, aby ste este pri nejakej prilezistosti prisli, lebo viem, ze Vas tim a Vasa praca budu zarukou kvality a obohatenia.
Este raz dakujem a prajem vela tvorivych sil, trpezlivosti a radosti z prace.


RNDr. Jozef Lojan, riaditel
Cirkevna spojena skola v Snine

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- - -

Sninu som robil na otočku. Takmer celú noc cesta autom tam, pričom som cestou "vyzbieral" ďalších facilitátorov v Poprade a Prešove, potom celý deň workshopovanie a diskutovanie a potom dlhých sedem hodín nazad... Dvadsadva hodín na nohách (alebo za volantom ;). Domov som sa vrátil úplne nadoraz, ale neľutujem, lebo deň v spoločnosti takých skvelých ľudí, akými boli študenti v Snine, bol pre kolegov i mňa jedným z najkrajších zážitkov v tohoročnej "KomPrax sezóne" ;) A keď človek potom dostane takýto mail, že aj druhá strana bola spokojná...uf...

Ďakujem...

... študentom, ktorí na druhý pokus postavili stany omnoho šikovnejšie a rýchlejšie...

... vedeniu i učiteľom Cirkevnej spojenej školy v Snine... ktorí sa nezľakli netradičnosti ponúkanej aktivity...

...Marekovi, Gabike, Eti, Zuzke, Peti a Maťovi...za všetko :)

Adios a dovidenia 18.10. 2012 v Poprade, priatelia :) Jaaaaaj, veď som nejaký spomalený, Poprad bol včera a bol skvelýýýýý, takze oprava: Adios a dovidenia zajtra v Banskej Bystrici ;)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu