reklama

Ak si chcete "kupovať" školným známky, Felix nie je nič pre vás!

Akú šancu na prežitie má súkromná škola, ktorá od začiatku verejne deklaruje, že nebude žiakom prilepšovať známky len preto, že rodičia žiakov platia školné? Podľa mňa, veľkú, lebo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Najdôležitejšie je asi to, že to pre mňa ani pre priateľov, s ktorými školu Felix zakladáme, nejde o biznis. Nezakladáme školu, aby sme sa nabalili, ba paradoxne, všetci sme si ponechali svoje pôvodné zamestnania, aby sme si mohli dovoliť robiť v škole zadarmo. Hm, ak však hovorím, že to nie je pre nás biznis, asi je legitímne položiť si otázku, čo to pre nás teda je. Myslím, že niektorí z nás to vnímajú ako nejaké vyplnenie diery v systéme - škola, akú túžime poskytnúť (nie len svojim) deťom, neexistuje, preto ju vytvoríme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 

Ak by som mal hovoriť za seba, pre mňa je to zábava a výzva, ako koniec koncov mnohé pred ňou ;) Páčilo sa mi mať „inú" triedu v rámci chorého školstva, kde som sa snažil o zmysluplné pôsobenie, nezávisle od toho, čo „sa má a čo nie". Rozchodil som spolu s Tiborom Repčíkom iní.web. Nuž a teraz? Teraz by som mal rád „inú" školu. Školu, kde bude hlavným hnacím motorom zvedavosť a túžba po poznaní, školu, kde bude veľa smiechu a emócií, školu, kde bude formovanie osobnosti a charakteru dieťaťa minimálne tak dôležité, ako brúsenie jeho intelektu. Školu, kde budú šťastné deti, no súčasne šťastní učitelia (Felix=Šťastie :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

 

Apropo, ak hovoríme o šťastných učiteľoch... Peniaze podľa mňa nie sú strojcom šťastia, no ich nedostatok môže byť strojcom nešťastia...a ak aj nie nešťastia, potom nespokojnosti takmer určite. Preto druhým významným faktorom je, že neplánujeme šetriť na učiteľoch. Zatiaľ čo my, manažment školy, do toho ideme momentálne len z nadšenia a bez nároku na mzdu (aspoň prvých pár rokov, kým sa škola riadne rozbehne :), učiteľom chceme dať od začiatku výrazne viac, než by dostali inde. Dôvodom je, aby nemuseli popoludní utekať do ďalšej práce, či na brigádu a mohli sa pokojne venovať deťom, poprípade svojmu vlastnému rozvoju, či príprave.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

 

A k tým nešťastným známkam...hádam len toľko...rozhodne odmietame s rodičmi kupčiť so známkami! Namiesto toho ponúkame vysoký nadštandard čo do foriem i obsahu vzdelávania, neuveriteľnú pohodu, veľa skúseností, veľa poznatkov, veľa zábavy, veľa vedomostí, kvalitnú prípravu do života, veľa dobrodružstiev, veľa poznania, veľa vzťahov, veľa lásky, veľa smiechu, veľa...dobra.

Obrázok blogu

 

Ak je vám to málo a chceli by ste mať v rámci školného predplatené dobré známky, potom mi asi neostáva iné, než vám odporučiť inú školu, lebo to jediné vám sľúbiť nemôžem...

Prajem Felixovi šťastie a Šťastiu zas Felixa :)

A neskutočne sa tešííííííííííííííííím ;)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu