reklama

Takže, kumpán Majka, prečo škola Felix, ?

Včera som otvorene hovoril o svojich motívoch a dôvodoch, pre ktoré som sa pridal k partii nadšencov, zakladajúcich školu Felix. Keďže som prisľúbil aj postoje ostatných, neostáva iné, ako položiť otázku: TAKŽE, KUMPÁN MAJKA, PREČO ŠKOLA FELIX?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Škole Felix venuje každý z nás množstvo voľného času a energie. Prečo
to robím ja, keď roboty okolo troch malých detí mám viac než dosť?

Obrázok blogu



Rada robím zmysluplné veci s rozumnými ľuďmi. Vytvoriť dobrú školu mi
príde viac ako zmysluplné a ľudia, ktorí v tom idú so mnou, sú viac
ako rozumní.

Obrázok blogu



Jedna z mojich motivácií je aj prudko osobná. Tvorím si školu aj pre
vlastné deti. Chcem, aby chodili do školy, v ktorej budú šťastné.

Obrázok blogu



Chcem, aby sa neutopili vo formálnych poznatkoch.

Obrázok blogu



Chcem, aby sa nezľakli výziev.

Obrázok blogu



Chcem, aby vďaka škole objavovali nové veci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Som rada, že môžem byť pri tom, ako vzniká dobrá škola. Nie je to
ľahká cesta, ale na konci vidím svetlo...

Obrázok blogu

Veľká vďaka, Majka, držím ti/nám palce ;)

Ps: A kto z partie bude odpovedať zajtra? To vám neprezradím, pokiaľ budem živý, také tajomstvá poznajú iba detektívi :P

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu