reklama

Milí učitelia, želám vám, aby ste prišli o strechu nad hlavou!

Dlho som rozmýšľal, čo tak zaželať učiteľom k ich sviatku. Po zvážení všetkých okolností mi napadá len jediné zmysluplné želanie: Milí učitelia, želám vám, aby ste konečne čím skôr prišli o strechu nad hlavou!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Naše školstvo je ako starý rozpadávajúci sa dom. Budova plná prasklín a dier. Na viacerých miestach sa "drolí" omietka, kde - tu dokonca vytŕčajú zo stien elektrické káble. Na streche chýba viac než polovica škridiel. Okenné tabule rozbité, rámy nedoliehajú. Dvere, ktoré sotva visia na poslednom pánte, už radšej nikto nezatvára...

Dom je rok od roku v horšom a horšom stave. Do opráv sa síce každoročne vlieva kopa peňazí, no používajú sa neefektívne, a tak opravy nič nevyriešia. Ak teda nerátame to, že opravy aspoň naoko zakryjú tie najväčšie diery...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milí učitelia, k vášmu sviatku vám želám, aby ste o tento dom prišli a aby sa konečne našiel minister, ktorý by namiesto nesystémových riešení a šafárenia s peniazmi postavil pre vás dom celkom nový. Dom, za ktorý by sme sa my všetci nemuseli hanbiť. No najmä dom, v ktorom by ste mohli dôstojne fungovať so všetkým, čo k tomu patrí...

...venované s úctou všetkým Učiteľom...

Ps: Po predchádzajúcej skúsenosti pre istotu celkom polopate: TENTO TEXT NIE JE O DOME STAROM, BA ANI NOVOM A SO STAVBÁRČINOU NEMÁ NIČ SPOLOČNÉ.

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu