reklama

Úvod do sveta práce...konečne poriadne slovo do bitky!

Priatelia, dočítal som sa fantastickú správu. V dielni ministerstva školstva sa objavil nový vyučovací predmet - Úvod do sveta práce! Predmet, ktorý by mohol znamenať prevrat v dejinách slovenského školstva a pri troche dobrej vôle, posunúť školstvo po dlhých rokoch stagnácie vpred! Konečne riadne slovo do bitky, pán minister...Ďakujem!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ale teraz vážne, pán minister. Chcete naozaj počuť pravdu? Ďalší krok od nikiaľ nikam, bez kontextu, bez jasnej predstavy, kam tento krok bude v praxi skutočne smerovať a čo sa vďaka nemu reálne udeje. Ja to vidím tak, že zase raz nejde o nič viac, než nekvalitne zaplátaný výmol na ceste, či položenie jednej škridle na strechu, kde ich chýba tisíc... a tomuto vravíte systémové zmeny?

Dobre, dobre, bola by tu jedna možnosť, ako by mohol tento krok posunúť slovenské školstvo vpred...ak by Vás jeho neúspech inšpiroval k odstúpeniu...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu