reklama

Chovajte sa slušne a nejedzte si šušne!

Boli piati. Aj ten najmenší z nich bol o dobrú hlavu vyšší odo mňa. Obstali ma tak, že som nemal najmenšiu šancu prejsť. Zastal som a čakal, čo sa bude diať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Jéééééé, dobryýýýýý, pán učiteľ," zahlásil Filip (zvláštne, že si človek aj po toľkých rokoch pamätá mená :). A nie len mená...

Filip, to je ten, čo vtedy dávno dávno kričal: "Pán učiteľ! Pán učiteľ! Pri chatke je takýto obrovský had!". Spoznávam aj Ondra a Barborku...

S tou triedou sme natočili Príbeh starej plechovky a tiež sme jedli hmyz, brrrrr :) a bavili sme sa o podvádzaní pri monitore a tiež o holokauste... a pamätám si aj to, ako sme nahrávali vlastné CD a potom ho predávali vlastnej rodine a...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chvíľu sa zhovárame, ukazujem položartom, že keď sme sa videli naposledy, boli mi sotva po pás, rehnia sa a ja tiež. A potom odchádzam a oni ma seriózne zdravia. Tak ich odzdravím, ako za starých časov.."Chovajte sa slušne a nejedzte si šušne!"a kdesi vo vnútri si uvedomujem, že toto sú príbehy, pre ktoré sa oplatí žiť..

Ps:Bolo to zvláštne stretnutie, tuším ich budem musieť po rokoch zase raz nechať po škole!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu