reklama

Mimoriadna ponuka zážitkového učenia: Cenzúra v priamom prenose

Chýba vašim študentom porozumenie témy "Ako tomu bolo u nás pred rokom 1989"? Neváhajte a využite jedinečnú príležitosť na praktickú ukážku prvej podkapitolky s názvom: "Cenzúra"!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dobre, dobre, len žartujem, no predsa...

Dnes som na Fb stránke OA Polárna 1, Košice prihodil príspevok, ako veľmi si vážim jedného z ich učiteľov, pričom som na vysvetlenie pridal aj link, stačilo pár sekúnd a príspevok zmizol. Podľa reakcií ďalších učiteľov, ktorí sa pokúsili, podobne ako ja, podporiť pána učiteľa Žarnaya, mi došlo, že som nebol jediný.

Priatelia, zdá sa mi neuveriteľné, že sa ešte v dnešnej dobe nájde niekto, kto takto nehanebne cenzuruje informácie...

...no ešte neuveriteľnejšie sa mi zdá to, že takému svinstvu (a to nevravím len o spomínanej cenzúre) my všetci nečinne prihliadame...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ps: Mňa už po dnešnej skúsenosti blokli a viac príspevkov na spomínanú Fb stránku nepridám, no vy ešte môžte...odkážete im za mňa, prosím, že...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu