reklama

Tak ja Vám poviem, pán Kaliňák, čo nie je férové

„Dnes, pred...predpokladám, že nie je tak celkom férové, aby sme hovorili o presných peniazoch na konkrétnych rok a to minimálne preto, lebo školstvo je financované z verejných zdrojov a tie sú odkázané od tempa ekonomického rastu,"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Tak ja Vám teda poviem, pán Kaliňák, čo nie je férové ... nie je férové nesmierne DRAHO prenajímať pre ministerstvo autá, nakupovať DRAHO kvety, kúpiť DRAHO didakticky podpriemerný softvér (Planéta nevedomostí)... skrátka rozhadzovať, kde sa len dá a pritom všetkom plytvaní peniazmi drzo oznámiť, že by nebolo férové hovoriť o konkrétnych číslach. Tak toto nie je férové!

Vlastne nie, toto už nie je ani len neférové...Toto, pán Kaliňák, mi príde temer až drzé!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu