reklama

Riaditeľ ako riaditeľ...všetci sú rovnakí

Riaditeľka dala prácu synovi aj mužovi, školníkov robia deti (aj študenti si tento prípad všimli), alebo Košický učiteľ sa pýtal na faktúru školy, riaditeľ ho prepustil...alebo...veď to je jedno, riaditeľ, ako riaditeľ...všetci sú rovnakí :(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Toto je, priatelia moji, riadna somarina. Áno, aj medzi riaditeľmi škôl sa nájdu hajzlíci a sviniari, ktorých jednoducho ovládne moc natoľko, že jej podľahnú...

...rovnako ako medzi predavačmi, bankármi, manažérmi, policajtmi, politikmi (no dobre, tu je to asi trochu vyššie percento ;), učiteľmi, úradníkmi...

No sú medzi nimi aj takí, ktorí sú skvelí a aj napriek zle nastavenému a nefunkčnému systému držia školu pohromade a sú oporou svojim učiteľom. Rozmýšľam, kedy som naposledy o takomto riaditeľovi čítal na SME-čku, v PRAVDE, alebo hoc aj v TOPkách...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím, že je načase, začať hľadať to dobré...

Ps: Dnes som zachytil info o iniciatíve SKU (konkrétne tuším Miro Sopko s tým bol nejako spojený), že sa hľadajú skvelí riaditelia. Rád by som vás všetkých vyzval...ak poznáte nejakých skvelých riaditeľov, pripíšte ich mená na tento zoznam.

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu