reklama

Otvorený list PCÚ Bratislava, Tomášikova 54, Bratislava

Hm...takýchto úradníkov mám ja platiť zo svojich daní?!? Tak na to mám len jedinú odpoveď! A budem stručný, do čerta!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Objednali sme cez eBay tenisky pre naše dcéry. Tenisky síce prišli, ale nie k nám. Prišli na PCÚ Bratislavskú poštu, vraj je potrebné uhradiť nejaký colný poplatok. Tak som sa tam vybral...

Prvý

bol colník asi v mojom veku. Pozrel si papier, ktorý sme obdržali a povedal, že treba doložiť nejakú faktúru, alebo doklad o zaplatení, na základe ktorého sa vypočíta colný výmer (alebo také niečo). Zdesene som naňho pozrel, že nemám a viac - menej som čakal že ma pošle domov, aby som to priniesol. Bez váhania ma zaviedol k počítaču, kde mi pomohol s prihlásením (ktoré bolo na viackrát, keďže doma mám v počítači heslo uložené, a tak si ho moc nepamätám) a aj s nájdením faktúry. Následne doklad vytlačil a dal mi inštrukcie, ako ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhá

bola colníčka, mladšia odo mňa. Odovzdal som jej výmer a čakal. Prešlo pár minút a napadlo mi, že by som možno mohol čas stráviť prácou. Vytiahol som počítač a začal pracovať. V tej chvíli prišla, vraj hotovo a nech sa páči. Položartom som prehodil, že zapnutie počítača pomohlo rýchlejšiemu vybaveniu a že je to ako cigareta privolávačka. Keď čakáte na zastávke a zapálite si, vždy príde autobus ;) Začala sa mi ospravedlňovať, že to trvalo tak dlho, ale vraj im mrzne systém a ... rýchlo som ju zastavil: "Len som žartoval. Vôbec netrvalo dlho."

Tretia

bola staršia pani ešte s jednou mladšou kolegyňou. Obe milé a usmievavé. Opätovne mi ponúkli skontrolovať, či je tovar v poriadku. Už som to nevydržal a vravím: "Môžem vám dať spatnú väzbu?" Obe na mňa zarazene pozreli. "Áno," ozvala sa napokon tá staršia. "Ste veľmi milé a vaši kolegovia, ktorých som dnes stretol pri vybavovaní, tiež. Človek ide na úrad a čaká klasiku a potom toto. Normálne ste mi spravili úžasný deň!" Obe sa rozžiari a poďakovali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- - -

Hm...takýchto úradníkov mám ja platiť zo svojich daní? Tak na to mám len jedinú odpoveď. A budem stručný, do čerta!!!


Veľmi rád ;)

...s úctou a vďakou venované pár celkom obyčajným ľuďom, v celkom obyčajnom úrade, za celkom nečakaný ľudský prístup...

ĎAKUJEM!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu