reklama

Ďakujem, že si sa mi predstavil!

V čase, keď som ešte (m)učil, stalo sa občas, že niektorý zo žiakov zanadával inému žiakovi. Počas jednej triednickej hodiny som teda nadhodil spomínaný problém a vyjadril som presvedčenie, že urážkami sa v podstate nadávajúci predstaví ako hlúpy človek a teda celkom postačí, ak mu "slovne napadnutý žiak" s milým a súcitným úsmevom odpovie: "Ďakujem, že si sa mi predstavil!"...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

...Vážený pán Hrabin, dnes som sa v SMEčku dočítal, že ste údajne na pôde Paneurópskej vysokej školy práva hovorili o novinároch ako o najväčšej lúze, narkomanoch a alkoholíkoch. Pani Žitňanskú ste označili ako človeka, ktorý nerozumie právu a mala by byť trestne stíhaná. A pána Lipšica ste vraj nazvali idiotom...

Čo dodať... myslím, že vo svetle časov minulých mi napadá len jediné, čo Vám k tomu povedať:

Ďakujem, že ste sa mi predstavili, pán Harabin!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu