reklama

Možno máte dieťa vo veku 9 až 99 rokov

a možno toto dieťa rado číta fantasy a možno sa mu páčia otvorené konce a možno má rado dobrodružstvo a možno preňho ešte nemáte knižku k Vianociam ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ak je tomu tak, potom mám pre vás jeden tip, aj keď teda po kritike, ktorá spustila na blogera Sama, nevylučujem, že sa mi tiež ujde :)

Nuž teda, ak máte dieťa vo veku 9 až 99 rokov

Obrázok blogu

a toto dieťa rado číta fantasy a páčia sa mu otvorené konce

Obrázok blogu

a má rado dobrodružstvo a nemáte preňho ešte knižku k Vianociam,

Obrázok blogu

potom vám ponúkam tú svoju ;)

Obrázok blogu

Ale súčasne hlasno dodávam, nekupujte knihu Celkom ako sen-ja pojedač hmyzu ... ak ju nechcete 

Obrázok blogu


No ak chcete, nech sa čápi, všetko je na nete

Have a nice Day(vid;) Ps: Aby nedošlo k nejakému omylu, knižku neponúkam v snahe zarobiť. Celý autorský honorár putoval na Clown doctors a ja z predaja nebudem mať nič viac, ako dobrý pocit  Ale ten, moji milí, ten stojí za to!

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu