reklama

Anjeli sú skutoční, dnes som s jedným telefonoval

Baruška je dievčatko s Downovým syndrómom. Teda vlastne inak. Začnime tým, čo je skutočne podstatné. Je to úžasne talentovaná, deväťročná maliarka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)
Vzťahy
Vzťahy (zdroj: Barborka Algayerová)

Pravidelne kupujeme Notabene a nie je výnimkou, že máme doma dve, či tri rovnaké čísla, keďže je skvelé, že je to istým spôsobom možnosť pre bezdomovcov začať pracovať. V aprílovom čísle, tiež už máme dve (...„ja viem, že už si včera jedno kúpil, ale keď ten pán na Antolskej bol taký slušný,“ vraví mamina na vysvetlenie... : ), sme narazili na článok o malej Baruške a jej mame. Baruška sa napriek svojmu postihnutiu vôbec nefláka, skôr naopak. Okrem učenia, sa totiž venuje maľovaniu úžasných obrazov a momentálne pripravuje veľkú výstavu v Bratislave. A Baruškina maminka? Tá Barborku pravidelne (m)učí : ) a napriek tomu, že je sama na invalidnom dôchodku (detská mozgová obrna), dokázala pre svoju dcérku spraviť taký domov, o akom mnohé deti našej spoločnosti ani len nesnívajú. (Viac nájdete v Notabene : )

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Východ slnka
Východ slnka 

(Východ slnka)

„Čo keby sme si kúpili Baruškin obraz?“ pýtam sa po prečítaní článku. Mamine sa roztiahli kútiky do úsmevu: „Alebo dva?“ Tak ma zas pretromfla, ale vôbec mi to nevadí : ). Sadol som za počítač a už aj surfujem a hľadám nejaký kontakt na Barusku a jej maminku, keďže v článku akosi zabudli na možnosť, že bude chcieť niekto aj viac, než si iba prečítať.

Obrázok blogu

(Život)

„Áno, prosím?“ ozvalo sa v telefóne. Hlas znel úžasne pokojne. „Dobrý deň, ja... včera som vám písal mail a ...no viete tie Baruškine obrazy sú úplne úžasné. Radi by sme si ...ehm...nejaký kúpili, ak to je možné a ešte by som rád aj napísal o vás aj o dcérke na blog, lebo...“ zostal som v pomykove, „no skrátka, keď som čítal váš príbeh v Notebene...no, zdá sa mi to úžasné.“ Čo sa dialo vzápätí, aspoň u mňa je neopísateľné. Nepamätám si presne slová, ktoré som počul v telefóne, ale cítil som len dobro, úžasnú energiu a lásku. Tak si predstavujem, že sa budem cítiť, keď raz stretnem anjela. Alebo, že by som ho už stretol?

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

(Vodná hladina)

Kdesi v Biblii sa píše, že sme všetci (ľudia) časťami jedného tela(Možno sa to v Biblii píše trošku inak, ale takto nejako som to pochopil : ).
Tak si teda vravím: Ak som súčasťou takého tela, ktorého súčasťou sú aj Baruška a jej mamina, je to pre mňa obrovská česť.

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu