reklama

Možno bude o 20 rokov na stanici o jedného „skína“ menej...

Nedávno som na blogu uverejnil článok „LIMIT 20“, ktorého názov je odvodený od jednej skvelej hry. Hra spočíva v tom, že deti súťažia ako o dušu a neustále je im pripomínané, aby hrali fair play, no porota vopred dostane výsledky všetkých súťaží, dokonca i poradie jednotlivých družstiev pri dielčích úlohách. Tesne pred koncom sa deti dozvedia pravdu a dostanú potrebné vysvetlenie, že práve prežili čosi ako diskrimináciu, len preto, lebo neboli v družstve zelených. Podobných hier je mnoho a my (ja a Daniel Milo - veľmi milý chlapík, právnik a predseda OZ Ľudia proti rasizmu, no najmä úplne úžasný človek : ), sme sa rozhodli, že sa pokúsime vyboxovať grant, na prípravu ľudí, pracujúcich s deťmi a mládežou, aby boli počas jedného víkendu vyškolení na podobné trápenie detí ako som vyššie opísal : ). Zostáva už len nájsť, tých, ktorí sa na túto náročnú úlohu dajú nahovoriť. Ponúkame cestu, stravu, ubytovanie, viac sa nedá. Ak si učiteľ, kňaz, skautský vedúci, rehoľná sestra, či ktokoľvek, pracujúci s detičkami a mladými, a chceš pomôcť, daj o sebe vedieť. Pýtaš sa prečo? Keď som ešte zamlada randil s Barunkou, často som sa vracal nočným spojom. Raz, bolo dusno a stanica bola plná ľudí,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)
Jedna zo súťaží. Porota hodnotila, kto najlepšie fúkal do loptičiek. Čert vie prečo, zase zelení...
Jedna zo súťaží. Porota hodnotila, kto najlepšie fúkal do loptičiek. Čert vie prečo, zase zelení... 

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu