reklama

Rodolphe "Skip" M. Vallee – interview

Prinášam exkluzívny rozhovor s veľvyslancom USA na Slovensku, ktorý sa mi podarilo získať počas piatkového futbalového turnaja proti rasizmu: All we need is love... PS: „Cmoro“ prepáč, že som ti to vyfúkol, viem, že si ten rozhovor plánoval spraviť ty, ale čo by človek nespravil pre trošku poľnej trávy : )))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Všetko to začalo slzami a hnevom, ešte predpoludním, keď som deťom v triede oznámil, že hra LIMIT 20, ktorú sme práve dohrali, mala vopred určeného víťaza, pričom nech by boli niektorí z nich sebelepší, nemali šancu.

Nasledoval rýchly obed a príprava telocvične. O malú chvíľu sa objavujú prví účastníci. Postupne sa lavičky zaplnia a je tu čas začať.

Obrázok blogu

Asi 50 detí netrpezlivo čaká na úvodný výkop, ktorého sa ujíma riaditeľ mládežníckeho úseku SFZ, pán Greguš.

Obrázok blogu

A už sa to v telocvični všetko melie. Raz vyhrávajú jedni, potom zase druhí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Malí diváci takmer bez dychu sledujú...

Obrázok blogu

 

Základná časť sa končí a my sa musíme rozlúčiť s troma družstvami, pričom zostávajúce štyri tímy čoskoro odohrajú zápasy o tretie a prvé miesto.

Obrázok blogu


Telocvičňa je plná na prasknutie, vo vzduchu cítiť napätie z očakávaných finálových zápasov. A práve v tomto momente zastavuje hlúčik detí v tmavomodrých dresoch (čítaj Prďoláci : ) veľvyslanca USA na Slovensku, Rodolphe M. Valleeho, s prosbou o malé interview. Ten sa im predstaví ako "Skip" a ochotne privolí.  

Obrázok blogu

Prďoláci: Máte rád futbal?

Skip: Áno, som veľkým fanúšikom futbalu, rovnako, ako aj moji dvaja synovia.

(Tu sa to akosi zvrtlo a účastníci rozhovoru si vymenili úlohy : )

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skip: A čo vy?

Prďoláci: My máme tiež radi futbal.


Skip: A hrávate niekde?

Prďoláci: V škole na telesnej a potom poobede v Krasňanoch.

(Rozhovor sa vracia do správnych koľají a opäť sa pýtajú Prďoláci : )))

Prďoláci: Ešte posledná otázka, Skip. Vyhráme dnes?

Skip: Dobrá otázka. Poznám odpoveď. (Chalani stíchli a visia mu na perách). Uvidíme : )))

Nakoniec v zápase o prvé miesto podľahli moji Prďoláci deťom z BIS(British international school) 0:1 a po druhýkrát som ich v ten deň videl plakať.

Ešte teda spoločná fotka...

Obrázok blogu


A tu jedna aj s rodičmi, ktorí povzbudzovali, čo im sily a hlavne hrdlá, stačili...

Obrázok blogu


...takže milí Prďoláci, uvidíme sa v pondelok ráno, na hodine slovenčiny...teším sa

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu