reklama

Veľa šťastia, Vištuk...

Pred časom ma priateľ z Vištuku požiadal, aby som napísal nejaký predvolebný príspevok do Vištuckých novín a tak som napísal. Ako som sa dodatočne dozvedel, príspevok nakoniec zostal v zásuvke, lebo sa vraj nehodil. Chudák príspevok, bol taký šťastný, že aj on môže prispieť : ) a potom toto : ((( Celkom ho to vzalo a tak, možno zo súcitu, možno z lásky k tým, ktorí radi prispievajú som sa rozhodol uviesť ho aspoň na svojom blogu : ))).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Vištucký kostol, kde sme raz s deťmi zožali veľký potlesk, po odspievaní piesne z môjho obľúbeného filmu "Sister act"...
Vištucký kostol, kde sme raz s deťmi zožali veľký potlesk, po odspievaní piesne z môjho obľúbeného filmu "Sister act"... (zdroj: Michal Škarčák)

 ...„Vy Vištučania, ste príjemní ľudkovia.“ Tak takto nejako znela veta z prvého kontrolného diktátu, zameraného na nominatív plurálu, ktorý sme voľakedy dávno písali s vištuckými štvrtákmi. Už je to pár rokov, čo som z Vištuku odišiel, no i tak je tu mnoho pekných spomienok, ktoré už vo mne zostanú navždy...

...bolo to prvý rok, keď som ešte nepoznal okolie (a ani deti zo svojej triedy : ). Vyrazili sme s vtedajšími piatakmi na Červený Kameň a Peťo Kerák sa ponúkol, že pozná skratku. „Tadiaľto cez pole, potom tamtou dierou v plote a o hodinku sme tam.“ Vyzeral tak sebaisto... tak sme teda išli... Nuž o dobré dve hodinky sme sa ocitli na mieste, kde to hrozne smrdelo, všade bola kopa dymu a akýsi postarší pán (zrejme vrátnik) na nás zdesene kričal, či sme sa nezbláznili, takto bezstarostne sa promenádovať po nebezpečnej skládke chemického odpadu : )...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...alebo vtedy, keď sme boli s triedou v Bratislave na školskom výlete(vlastivednej vychádzke : )....bolo úžasne horko a my sme absolvovali Bratislavský hrad, Slavín ba aj kaviareň nad Dunajom. Keď sme už videli všetko, čo sme mali v pláne, pobrali sme sa na vlakovú stanicu. Na Mierovom námestí nás zastavil akýsi chlapík, ktorý prosil o niečo málo peňazí na jedlo. Každý z nás v momente vytiahol z ruksaku nejaké jedlo a behom pár sekúnd stála pred chlapíkom riadna kopa jedla(na vrchu tuším svietilo kinder vajíčko : ). Nezmohol sa ani na slovo a my sme sa pobrali ďalej, netušiac, že sa o chvíľu budeme kúpať v neďalekej fontáne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...alebo vtedy, keď sme išli s triedou stanovať. Nevedeli sme kam presne ideme, len sme tak nastúpili na vlak a poďho, smer Myjava. Zastanovali sme pri nejakej dedinke a chalani boli, myslím, celú noc hore. Pali Tibenský nad ránom dobehol, že má kapitálny úlovok. Bol to asi 20 centimetrový kapor : )...

...alebo vtedy, keď sa vo Vištuku konal turnaj proti rasizmu. Kopa indiánov, černochov, belochov, nejaký ten anglický veľvyslanec a zopár známych športovcov. Nikdy nezabudnem, ako sme sa počas veľkej prestávky zhovárali s Filipom Lettrichom a on sa mi smial, keď som ho presviedčal, že príde aj Laco Jurkemik. A on potom fakt prišiel : ). Trošku ma vtedy mrzelo, že vtedajší starosta pán Karaffa celú akciu bojkotoval a robil všetko preto, aby sme akciu museli zrušiť, ale musím povedať, že vištuckí futbalisti to celé zachránili a vďaka nim napokon prebehol najlepší turnaj proti rasizmu, aký som kedy organizoval. Ďakujem chalani...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...bolo toho omnoho viac, čo by som mal teraz napísať, ale niet času ani priestoru. Vištuk je prekrásna obec a ja verím, že má pred sebou veľmi dobrú perspektívu. Držím vám všetkým palce a prajem pekný deň. S úctou, bývalý pán učiteľ...


 

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu