reklama

Ďakujeeeeeeeeeeeeeeeem :o)

Všetko to vlastne začalo celkom nevinne, rozdávaním polročných vysvedčení v III.B :o). Keďže letný variant na zúžitkovanie prebytočných minút neprichádzal do úvahy, museli sme vymyslieť niečo iné. Rozhodli sme sa nahrať si vlastné CD, ktoré potom dostane každé dieťa na konci školského roku ako doplnok k vysvedčeniu. Ale... nejako sa to zvrtlo, možno aj kvôli 4. februáru a CD bolo dokončené behom týždňa. Namiesto doplnku ku koncoročnému vysvedčeniu, stalo sa CD prostriedkom, vďaka ktorému sme získavali peniaze na našu malú súkromnú zbierku pre deti z onkológie, ktorá dnes oficiálne končí. Zhrnutie: 2 000 korún, tri Baruškine obrazy a kôpka hračiek. Na záver teda len K + všetkým babkám, dedkom, strýkom, tetám... a taktiež vám, milí „blogári“ (tak vás/nás volajú naše Prďole :o) Ďakujeeeeeeeeeeeeeeeem :o)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
...na 25 tretiakov celkom slušný výkon :o)))...
...na 25 tretiakov celkom slušný výkon :o)))... 

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu