reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Neviete, kde by sa dal zohnať karavan ?

Dávid Králik

Neviete, kde by sa dal zohnať karavan ?

Bol podvečer a manželka si spomenula, že čosi zabudla v práci. Nezostávalo nič iné, len sadnúť do auta a poď ho na Kramáre. Nebol som z tej myšlienky nadšený, lebo sme museli vziať i obe dcéry a to v túto hodinu neveštilo nič dobrého, no zastávam názor, že neexistuje situácia, v ktorej by sa pre mňa neskrýval istý dar. Keď už nič iné, strávim v aute večer s troma okúzľujúcimi dámami. ( To predsa tiež nie je na zahodenie : )

  • 7. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 604x
  • 1
Učitelia všetkých krajín voľte ma

Dávid Králik

Učitelia všetkých krajín voľte ma

Nie som človek holdujúci politike, dokonca možno povedať, že odkedy už neplatí, že „modrá je až tak dobrá“ sa len ťažko orientujem, kto za koho kope. O to viac ma minulý štvrtok ráno o 7:30 prekvapil osobný list od pána Švejnu, ktorý kandidoval na post župana Bratislavského kraja.

  • 29. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 502x
  • 1
Zázraky sa dejú, alebo všetko sa začalo zberom

Dávid Králik

Zázraky sa dejú, alebo všetko sa začalo zberom

V máji tohto roku sme poriadali zber papiera. Každý učiteľ si vzal na jeden deň službu. Mne pripadla šichta na štvrtok. Všetko prebiehalo tak, ako aj po iné dni. Tesne pred záverečnou mi však niektorý žiak priniesol hrubú knihu, vraj že by ju chcel dať do zberu. Kniha bola iste veľmi stará, lebo písmo v nej malo zvláštne tvary. Nakoľko som sa voľakedy učil po latinsky, na prvý pohľad mi bolo jasné, že ide starší typ latinčiny, v súčasnosti už nepoužívaný. Keď som si neskôr knihu listoval s latinsko – slovenským slovníkom v ruke, zostal som prekvapený z tém, ktoré kniha ponúkala. Pokúsil som sa preložiť prvú tému.

  • 14. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 359x
  • 4
Futbal trochu inak

Dávid Králik

Futbal trochu inak

I udeje sa roku pána dvetisíceho piateho, dňa pätnásteho i mesiaca desiateho, že zástupcovia mnohých národov a náboženstiev stretnú sa, by svojimi súbojmi svetový mier stvrdili.

  • 12. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 741x
  • 0
S tebou mě baví svět : reloaded

Dávid Králik

S tebou mě baví svět : reloaded

Nezvyčajný konvoj  Päť plne naložených chlapov pomaly kráča úzkym lesným chodníkom, ktorý vedie priamo do „Totémového lomu“ nad starou Dúbravkou. Zrejme na letný „čunder“. Na prvý pohľad na nich nepozorujem nič zvláštne : maskáče, kanady, kovbojské klobúky... snáď iba množstvo nákladu je trochu nezvyčajné. Aké je však moje prekvapenie, keď si všimnem viacero pomenších postavičiek tmoliacich sa v ich blízkosti. Bežná situácia sa odrazu mení na niečo, čo si vyžaduje vysvetlenie. Najmenšie z detí môže mať sotva tri roky, no i tak si nesie svoj ruksak a v chôdzi si pomáha palicou.

  • 16. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 049x
  • 1
reklama
Zdravotnícka re-deformácia

Dávid Králik

Zdravotnícka re-deformácia

Už niekoľko rokov fungujem ako „sezónny“ darca krvi, čo znamená, že keď mám čas, ako mnoho iných i ja priložím svoje „A+“ k dielu. Po nedávnom zhliadnutí televíznej výzvy, v ktorej pracovníci transfuziologického oddelenia žiadali o pomoc vzhľadom na kritický nedostatok krvi som sa rozhodol, že je opäť čas „pustiť trochu žilou : ) Odrádzala ma síce predstava dietnej stravy deň vopred ako i trávenie dopoludnia v preplnenej čakárni, no keďže išlo o dobrú vec, nemusel som svoje lenivejšie ja dlho prehovárať.

  • 25. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 913x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu