reklama

Sunswear

vlastne len taká pieseň...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

((audio)) 

Šaty odkladáš,
letím z útesov.
Vonia zlatý dážď,
pád rozháňa psov.
Stopy poznania,
nespoznávam nás.
More hľadania,
neviem prameň nájsť.

Duša prehnila,
srdce zabila.

Ticho narastá,
patrí len nám dvom.
Diabol smeje sa,
horí starý strom.
Strácam súdnosť slov,
v dyme cigariet.
Všade iba dno,
zabili sme svet.

Duša prehnila,
srdce zabila.

Ó, ó, we´ve done SunSwear...

Slnku prisahám,
hľadám zbytky snov.
Šaty odkladám,
letím z útesov...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu