reklama

V tráve

Voľakedy, keď som začínal hrať na gitare (mohol som vtedy mať tak osemnásť), sníval som o kariére speváka. Veľa fanúšikov, vypredané haly a tak :o) Dokonca som si plánoval kúpiť nejaký malý, celkom maličký ostrov kdesi v tichomorí. Ešte dnes to miesto vidím celkom detailne. Kopa paliem, krásne zátoky, blankytne modré more...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
...po daždi...
...po daždi... (zdroj: Baruška Algayerová)

Dnes sa nad tým všetkým usmievam, no stále tak trochu snívam...

Udeje sa raz celkom náhodne... "Dobrý deň, pán Králik, celkom náhodou sme sa dostali k vašim nahrávkam. Nie je to nejaké terno, a o slovách radšej pomlčím, ale možno by sme mali záujem o niekoľko pasáží, ktoré by pri dobrom spracovaní mohli byť pre našu kapelu dobrou inšpiráciou pri skladaní nových piesní." A ja na to:"Tak fajn," A oni: "Tak ako sa dohodneme?" A ja, samozrejme využijem všetok svoj obchodnícky talent, aby som cenu autorských práv vyškrabal, pokiaľ možno, čo najvyššie. A nakoniec z toho je pár tisíc. A ja som šťastný, lebo som pred časom z istých dôvodov sám sebe sľúbil, že všetky zisky z mojich hudobných výplodov poputujú na detskú onkológiu... a oni sú myslím tiež spokojní. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

((audio)) 

Ó v tráve znie, ó v tráve znie, ó v tráve znie...

Tichý smútok z hĺbky snov,
tvrdosť slovám dáva kov,
mnoho ďalších útokov,
z lásky lov.

Staré krídla nový let,
tony udupaných viet,
ďalších slov už nikde niet,
zvädol kvet.

Dážď v dúhe sa skrýva,
má len strach, že je sám, tak sníva,
premočený chce pád,
iskry, prúd a náhly skrat.

Ó v tráve znie, ó v tráve znie,
ó v tráve znie tak príjemne
ó v tráve znie tak príjemne
ó v tráve znie tak príjemne...

...tichý dážď...

...také snívanie, to vám vôbec nie je na zahodenie...

pekný deň/sen

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu