reklama

Na každom konci je pekné to, že sa začína niečo nové

...len včera sa skončila moja púť so štvrtákmi a dnes...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Viki počas nahrávania
Viki počas nahrávania (zdroj: :o))

Na budúci rok ma vraj čakajú druháci. Sprvu som bol trochu zarazený touto informáciou, lebo druháci sa mi zdali príliš malí na moje streštenosti a huncútstva. Ale po malej vnútornej rozprave na túto tému som dospel k názoru, že to bude niečo nové a iste to môže priniesť aj kopu nových nápadov a inšpirácií. Vlastne, už to aj prinieslo. Cez víkend som spravil ďalšiu "pesničku pomocníčku", tentokrát zameranú na "druhácke slovné druhy". Vikuška mi ju pomohla naspievať, aby tam nebol len môj "bručounský hlas" a každý z budúcich druhákov dostal včera jedno čerstvo napálené CD s touto piesňou (to aby sa mohli pripravovať už dopredu :o)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre vás ostatných (druhákov), ktorých budúci rok nebudem mať v triede, ale máte radi učenie pomocou piesní, ponúkam pieseň aspoň tu, na blogu :o)

((audio))

Slovné druhy a had

1) Názvy osôb zvierat vecí, PODSTATNÉ MENÁ nie sú kecy,

KTO? ČO? sa na ne pýtame, večer keď lezú do vane,
KTO? ČO? sa na ne pýtame, večer keď lezú do vane,

2) A činnosť, ktorú robíme, SLOVESÁ zvážia pri víne,

ČO ROBÍ tak sa pýtame, večer keď lezú do vane,
ČO ROBÍ tak sa pýtame, večer keď lezú do vane,

Refrén:
Slovné druhy – to je super špica paráda, pridaj sa k nám, zahráme sa na hada.

Slovné druhy – to je super špica paráda, pridaj sa k nám, bude super nálada.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

3) Vlastnosti – aký vlastne som? PRÍDAVNÉ MENÁ pod nosom,

AKÝ, AKÁ sa pýtame, večer keď lezú do vane,
AKÝ, AKÁ sa pýtame, večer keď lezú do vane,

Refrén:
Slovné druhy – to je super špica paráda, pridaj sa k nám, zahráme sa na hada.

Slovné druhy – to je super špica paráda, pridaj sa k nám, zahráme sa na hada.

...je úžasné, spolupracovať na takomto miniprojektíku s vlastným dieťaťom, prináša to do vzťahu rodič - dieťa čosi celkom nové...ďakujem Viki :o) 

Ps: Ospravedlňujem sa za slovo "kecy". Veľmi sa mi tam hodilo a tak nejako tuším, že aj deťom sa bude páčiť (i keď pri jeho písaní som bol skutočne na pochybách či "i", alebo "y" :o)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pps: V prípade, že vám prehnane nezáleží na poradí, nájdete zopár ďalších "pesničiek pomocníčiek" v prílohe. Želám príjemné spevavé (m)učenie :o)))

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu