reklama

Dávid, čo blbneš?

"Open your books and..." "Dávid, čo blbneš? Veď máme matematiku!" ozval sa ma prekvapene ktorýsi z mojich šušníkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

"Sorry?" nechápavo sa usmievam a ležérne pokračujem v zadaní­ projektu na dnešnú hodinu. (Prirodzene v anglickom jazyku :o) Od tej chví­le som už neprehovoril ani slovko po slovensky. V rámci zadania som po anglicky oznámil deckám, že ten, kto prvý správne splní­ úlohu, zí­ska veľkú čokoládu. Potom som ich nechal pracovať. Občas som im trochu pomáhal a súčasne komentoval ich prácu (ako inak, v angličtine :o).

Hodina pomaly končila a tak som, k nemalému úžasu mojich prďolákov, vytiahol sľúbenú čokoládu. Víťazom sa stal ktosi celkom náhodne (k prekvapeniu všetkých spolužiakov i seba samého :O). Vyfasoval teda čokoládu i s vysvetlením. No tentokrát v rýdzej slovenčine:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Pred pár dňami ste sa ma pýtali, načo vám bude v živote angličtina a prečo sa ju vlastne musí­te v škole učiť. Viete, podmienky na dnešnej hodine boli celkom regulérne a férové, no i tak nevyhrali najlepší­ z vás (ktorí mimochodom už dnes dokážu samostatne urobiť úplne fenomenálne veci). Prečo? Skrátka boli znevýhodnení­ svojou neznalosťou cudzieho jazyka. Dnes išlo len o čokoládu, nad ktorou pokojne môžete mávnuť rukou... No čo ak raz v budúcnosti nastane podobná situácia vo firme, kde budete pracovať? Čo ak niekto iný urobí miliónový kontrakt namiesto vás len preto, že neovládate cudzí jazyk?"

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu