reklama

Na slovíčko, Dávid

Je to už dávno, čo som stretol Pepa z kapely Hasilasivlasy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V tom čase som sníval o kariére hudobníka a tak sme sa snažili o nejakú vlastnú tvorbu...

Po Paulovi a Anetke som sa dnes rozhodol trošku si vydýchnuť a osloviť niekoho neznámeho. Viete, pred časom som si uvedomil, že len málokedy je prebratá pieseň naspievaná lepšie, ako originál (česť výnimkám :o). Možno ide len o nejaký "poslucháčsky zvyk", teda že pieseň najskôr počujeme od pôvodného interpreta a zvykneme si na ňu. Potom nám iná verzia pripadá divná.

Takže Dávid, spusti!

((audio3))

Ty brďo, trošku rýchle, ale inak celkom fajn. Čo keby sme skúsili takýto trojhlas?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

((audio1))

Trojhlas teda vymyslený je, poďme naostro, aj s hudbou...

((audio2))

Dočerta! Človek si povie: "Nie je nič ľahšie, ako odspievať vlastnú pieseň."...ale v skutočnosti...v hlave počujete dokonalú harmóniu, každý tón má svoje miesto, tu musí hlas stúpať, tu spomaliť... Viete, u Anetky som sa mohol vyhovoriť na brutal hlasový rozsah, u Paula zas na jeho a Johnovu hudobnú genialitu. Ale u seba?

Na dnes stačilo...končím...štve ma to...štve ma vlastná nedokonalosť...

Ps:

Šaty odkladáš,
letím z útesov.
Vonia zlatý dážď,
pád rozháňa psov.
Stopy poznania,
nespoznávam nás.
More hľadania,
neviem ťa v ňom nájsť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Duša prehnila,
srdce zabila.

Ticho narastá,
patrí len nám dvom.
Diabol smeje sa,
horí starý strom.
Strácam súdnosť slov,
v dyme cigariet.
Všade iba dno,
zabili sme svet.

Duša prehnila,
srdce zabila.

Ó, ó...

Slnku prisahám,
skladám z úlomkov.
Šaty odkladám,
lámem zbytky snov...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu