reklama

Obec očami detí, Bratislava odfajknutá, hor sa na Brno :o)

Bratislava. Projekt Obec očami detí 2010 odštartoval pod taktovkou Súkromnej základnej školy Harmónia 27. mája v bratislavskej Dúbravke. Zmiešané "Česko-slovenské" päťčlenné družstvá fotili, robili rozhovory, získavali rôzne informácie. Už zajtra 7.6. sa desaťroční dobrodruhovia presunú do Brna, kde pre nich čosi podobné pripravili ich kamaráti zo ZŠ Husova. Treťou časťou bude, približne o týždeň neskôr, dobrodružné poznávanie Banskej Štiavnice. Projekt podporil Fond T-Mobile Slovensko, a.s. Nadácie Pontis.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu