reklama

Prečo je aj v Brne šikmá veža

Ako si zabezpečiť večné šťastie... Ako dlho trvá fakt cool tetovanie...A na záver, rozumné vysvetlenie, prečo anjel na kostole sv. Jakuba ukazuje smerom na Petrov "holou prdel"...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Začalo to všetko "horou papierov", prebdenou nocou a obvyklým stresom pri podávaní projektov. Teraz, po temer ôsmich mesiacoch, sme sa konečne dostali k realizácii nášho projektu. A užívame si to. Po Bratislave si spokojne môžeme "odfajknúť" i Brno.

((video5))

((video8))

((video3))

((video9))

((video1))

((video6))

((video7))

((video2))

((video4))

Brňáci, ďakujeme za vaše poznanie, boli ste skvelíííííííí :o)

A o týždeň??? Predsa - Štiavnicaaaa, Štiavnicaaaa, hej a hej a hej a Štiavnicaaaa!

Ps: Projekt podporil Fond T-Mobile Slovensko, a.s. NADÁCIE PONTIS.

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu