reklama

Havária lietadla sa obišla bez strát na životoch

Lietadlo vedené mladým neskúseným pilotom sa pri neopatrnej manipulácii zrútilo priamo na budovu školy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Dávid, čo keby sme na vedách namiesto bežného prezerania si miest na našej Zemi pomocou "Google Earth" použili letecký simulátor?" spýtali sa ma moji Prďoláci a ja som, ako po mnohokrát, bezmocne rozhodil rukami s poznámkou, prečo nie. Už som si zvykol, že v mojej triede stačí vykresať malú iskru a decká vykúzlia oheň. Preto v podobných situáciách uvolním učiteľské miesto tomu, kto má čo povedať a v celej situácii sa stávam prekvapeným pozorovateľom.

...najskôr teda spomínaný pád lietadla pri preberamí vlastivednej témy: Naša obec...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

((video1))

...nuž a čo rozširujúce učivo, ha :o)))

((video2))

Možno sa pýtate, prečo by sa mali učitelia snažiť neustále deti zaujať. Hm, odpoviem protiotázkou:

A prečo nie?

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu