reklama

Ozaj, ako vyzerá vlastne sneh?

Neisto kráčam k prednej lavici. "Samko, žiacku!" Natiahnem ruku, aby som si vzal požadovaný dokument, no ruka obíde naprázdno. Raz, dvakrát. Znervózniem. Napokon sa mi to predsa len podarí a  tackavo sa vraciam späť pred triedu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

"Žiacke" nikdy neberiem len tak a nebolo tomu inak ani dnes. Na začiatku matematiky sme mali "kovbojku". To je súťaž, kde sa vždy postavia dvaja a kto skôr povie výsledok mnou zadaného príkladu, ten ostáva stáť. Postupne sa počet stojacich zmenšuje, až napokon stojí iba jeden. Tomu dám "smajlíka", alebo napíšem nejakú serióznu pochvalu v zmysle: "Dnes bol Váš syn rýchlejší než jeho vlastný tieň." :o) 

Obrázok blogu

Dnes som sa obmedzil na toho "smajla", dôvody si zrejme domyslíte sami, no ak náhodou nie, vedzte, že sme dnešnú matematiku skúšali, aké je to byť nevidiacim :o).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Po súťaži nasledovala päťminútovka. Nikto neopisoval i keď knihy na laviciach zostali otvorené..

Obrázok blogu

Aké jednoduché, pozbierať päťminútovky... ak vidíte...

Obrázok blogu

Jednou z najťažších vecí pre týchto drobcov sú podľa mňa slovné úlohy. Tú dnešnú museli spracovať pomocou plastických písmen, ukladaných na špeciálnu tabuľku.

Obrázok blogu

Na Vianoce spadlo 8 snehových vločiek. Na Nový rok 4 krát viac. Koľko snehových vločiek spadlo na Nový rok?

V 8

NR W(to bolo asi myslené ako neznáma, decká v mojej triede neradi používajú x,y :O)

W OK4 (Predpokladám, že to má znamenať: W=8 krát 4 ... zrejme chýbali potrebné písmenká/číslice)

WTD (Tuším: W=TridsaťDva)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odpoveď sa ešte dorába :o) 

Obrázok blogu

"Ozaj a ako vyzerá vlastne sneh?" pýtam sa nevinne. "Je lesklý," kričí ktosi. "A biely," dodáva ďalší. Zastavím ich spontánne reakcie a vysvetlím im, že ak som od narodenia nevidiaci, netuším, ako vyzerá biela, ba ani lesk...

...na chvíľu zavládne v triede ticho...potom sa pomaly a nesmelo ozve...

...je jemný...je sypký...a občas lepivý, keď sa lepí na šál...a tiež mokrý...a tvrdý, keď sa guľujeme...a...

Dávid Králik

Dávid Králik

Bloger 
  • Počet článkov:  930
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý (m)učiteľ na I. stupni ZŠ, ktorý sa platonicky priatelí s Jonathanom Livingstonom, so Siddhárthom a hobitmi. Znamenie vodnára ho predurčuje k uletenosti všetkými smermi - hudba, literatúra, šport ... Zoznam autorových rubrík:  Moja malá fikciaViera ako ju cítimAj také sa mi staloMoje malé postrehyZo životaŽivot je krásnyMalé gramatické okienkoLogopedické okienkoRozprávky (aj) pre dospelýchMilovaťžofiuNedeľná ... veď viete : o )))Biblia očami laika : )...cestou ma vanie...šermmoje hudobné výlevyEtika u mňa v triede :o)Moja poviedkovňaPracujem ako divý :o)baška(pre mňa) zaujímaví ľudiana slovíčkoNápadníkSúťaž krátkych videíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu